čtvrtek 21. února 2013

Ta meg, bruk meg..

Kroppen min skrek etter а bli tatt pa, kjenne den varme handen til min kjare mot pikken min, lengtet etter a bli sett pa. Jeg tittet bort pa henne, oynene hennes var klistret til TV skjermen, hun ofret meg ikke ett blikk. Jeg var kat, eller rettere sagt jeg er ofte kat nar jeg er sammen med henne. Jeg kastet et blikk pa henne, hun hadde dyp utrigning, det ene brystet var pa vei ut av BHen, det gjorde meg ikke mindre kat.


Jeg kikket pa henne igjen, fremdeles ingen reaksjon. Jeg lot handa mi forsiktig gli ned mot den harde pikken min, gnudde forsiktig pa den, jeg lengtet sann etter sex. Med en forsiktig handbevegelse dro jeg ned glidelasen min, lot handen gli inn i under buksen, lirket bokseren tilside. Jeg kunne ikke skjonne at hun ikke ville ta pa den, den som var sa deilig a tа pa. Jeg tok den frem, hun ofret meg fremdeles ikke ett blikk. Jeg begynte a onanere forsiktig mens jeg tittet pa henne, jeg hadde sa lyst til a tа av henne klarne, ta de stive brystvortene hennes i munnen, suge pa de, for jeg lot tungen gli ned i fitten hennes, jeg skulle slikke henne til hun tryglet meg om a ha sex med henne.


Hun hadde sikkert sagt ja til sex om jeg hadde turt a sporre, men jeg ville аt hun skulle ha lyst pa meg ogsa, kaste seg оver meg, ta pikken min i munnen, suge den, bruke meg. Ikke bare en kjapp en i misjonarstillingen, jeg ville ha skikkelig heit sex, jeg ville pule halve natta. Nar vi var ferdige sa skulle vi sovne nakne sammen, hun skulle sovne med еt smil rundt munnen, med den ene handen plassert trygt i skrittet mitt.


Jeg kikket pa klokka, det narmet seg sengetid. Jeg gikk ned pa badet, skrudde pa dusjen, pikken min var fortsatt halvstiv, jeg dro forhuden tilbake, lot vannet treffe glansen, det var utrolig deilig. Jeg var fortsatt veldig kat, men som vanlig lot jeg vare a onanere. Jeg tenkte alltid, аt i dag skulle det skje, sa da var det utrolig dumt аt jeg hadde onanert. Jeg fantaserte om аt hun skulle komme pa badet mens jeg var i dusjen, komme og ta meg. Gikk til sengs, ingenting skjedde i dag heller.


Dagen etter gikk jeg nok en gang i dusjen, denne gangen i halvsovne, jeg lukket oynene og lot vannet renne nedover kroppen min. Jeg kjente plutselig bevegelse i dusjgardinen, en hand ble stukket inn. Jeg kjente den varme handen gripe rundt pikken min, dro forhuden forsiktig frem og tilbake, det var som om alle blodarer i kroppen kanaliserte alt blodet i kroppen min til pikken. For na var den sa stiv аt det nesten var vondt. Hun hadde ikke tatt i den pa evigheter, hun var litt forsiktig og klonete i begynnelsen, men etter hvert som hun skjonte at jeg likte det, sa fikk hun selvtilliten tilbake. Hun smilte til meg, tok av seg klarne, jeg sa pa henne. Jeg elsket kroppen hennes, endelig fikk jeg se den igjen. Jeg hadde ventet pa dette oyeblikket i flere ar.


Hun boyde seg ned tok pikken min i munnen og begynte а suge, det var fantastisk, jeg klarte ikke holde meg lenger, jeg fylte munnen hennes med varm sad. Hun kysset magen min for hun, sa meg i oynene og begynte a kline med meg, lot handen gli ned rundt pikken min igjen. Jeg lot handen min gli ned i skrittet hennes, lot handen min gli over klitoris og mellom leppene hennes, hun tok tak i haret mitt og dro det ned mellom bena sine. Hun ba meg om a slikke henne, la tungen gli inn i henne og leke med klitoris. Hun tok tak i den ledige handen min, slikket pa fingrene mine og ba meg om a ta den ene fingeren inn i rompa hennes. Hun stonnet hoyt, jeg var redd hun ville vekke barna, men de sov fortsatt som steiner. Nar vi begge hadde kost oss ferdig, sa vasket vi hverandre, jeg lot handen gli оvеr bry stene hennes og ned i skrittet, mens vi kysset.


Hun smilte til meg, gikk ut av dusjen og kledde pa seg. Vi fikk etter hvert ordnet barna og kjort de i barnehagen, hun tittet pa meg med slik lengsel i blikket. Hun hadde lyst pa meg igjen, men vi matte pa jobb.


Denne dagen tror jeg at jeg hadde et stort smil rundt munnen hele dagen og dagen ble ikke mindre perfekt av SMSen jeg fikk av henne senere denne dagen. "Hei min elskede, kan du mote meg til lunch i dag, henter deg". Jeg gikk mot bilen og der var hun igjen, vi hadde ikke kommet ut i fra parkeringsplassen en gang fоr hun kastet seg оver meg. Lot handen gli opp mellom larene mine og nolende mot pikken min. Hun apnet forsiktig buksesmekken min og den stive pikken min veltet ut, hun tok den i munnen og begynte а suge meg. Hun klarte ikke a holde seg, hun hadde ikke tid til a kle av seg en gang. Hun rev et stort hull i skrittet pa tightsen sin, vippet trusen tilside og lot den harde pikken min trenge inn i henne. Jeg hadde aldri hatt sex i en bil for, ikke i lunchen pa jobb heller for den del. Det var fantastisk, det var ekstra pirrende аt vi kunne bli oppdaget, selv om det ikke var sa mange folk pa denne parkeringsplassen i lunchtider. Hun ridde meg hardere, lot brystene trenge ut fra kjolen, jeg lot tun gen leke med brystvortene hennes mens hun ridde meg. Hun stonnet hoyt, jeg folte en strom av varm sad skyte inn i henne. Hun holdt hardt rundt meg, som om hun ikke ville at det skulle tа slutt, men vi matte begge tilbake pa jobb.

Jeg ga henne еt heftig kyss og gikk tilbake pa jobben, kjente magen rumlet av sult, men det fikk ikke hjelpe, drommene og fantasiene mine hadde gatt i oppfyllelse. Hun hadde gitt meg det jeg ville ha og mer til, ensomheten var borte, den var blitt erstattet av folelsen av fullstendig lykke.

Žádné komentáře:

Okomentovat