čtvrtek 21. února 2013

Overraskelsen

Der satt han pa huk og la inn véd i peisen denne kalde vinterkvelden. Drommemannen om du spor meg, maskuline sterke armer som vistes klart gjennom den svarte t-skjorta, den lossittende jeansbuksa og det rufsete morke haret. Jeg la armene i kryss og lente meg mot veggen i det jeg sto gjemt i gangen og beundret ham; Faen hvor sexy han var!
Han hadde ikke sett meg enda. Det hele skulle vare en overraskelse. Jeg hadde hatt eksamen denne fredagen. Sa den siste maneden hadde bortimot bare gatt til lesing og pugging. Rett etterpa satt jeg meg i bilen for a kjore 3 timer fоr а overraske og tilbringe helga sammen med han. Jeg hadde nevnt til han at jeg hadde flere eksamener til uka, sa jeg kunne ikke komme, fоr ikke a virke mistenksom. Na var jeg endelig har…
Det var godt og varmt i leiligheten og synet av han gjorde det bare enda bedre…Han lukket igjen ovnsdora og skulle til a snu ryggen til a ga pa kjokkenet idet jeg brot ut "Hei kjekken". Han snudde seg forfjamset og sto lenge og mapte imot meg. For han dro frem det nydelige smilet som kan smelte til og med den toffeste. Det smilet som jeg elsket, som jeg fikk kriblinger i kroppen av, og som jeg hadde savnet mer enn noe annet pa jord. Han hoppet pa meg sa jeg nesten ramlet. Klemte og kysset meg lenge. Gud sa deilig det var. Kjenne de sterke armene rundt meg og lukten av han. "Ville na bare overraske deg litt" fikk jeg gispet frem. "Du altsa, du er ikke sann", sa han med glimtet i oyet og еt bredt smil om munnen fоr han begynte а le. Jeg fikk tatt av meg kapa og stovlettene for vi satt oss ned i sofaen. Han spurte kjarlig om jeg ville ha noe. "Deg.." hvisket jeg kjarlig i oret hans, "Er du klar over hvor mye jeg har savnet deg eller?". Han lente seg imot meg. Og kysset meg lenge og lidenskapelig som gjorde meg svimmel. "Tro meg, jeg har savna deg og, jenta mi" fikk han hvisket frem i det han tok handa bak ryggen min og ledet meg forsiktig ned pa sofaen.
Vi la lenge og bare koste i varmen fra peisen. Kysset a klemte og hvisket kjarlige ord til hverandre. "Du er sa utrolig god, jeg har lyst pa deg jeg, sexy" sa han hes i stemmen. Jeg merket at dette gikk na bare en vei. Kyssene og beroringene ble enda mer sultne pa hverandre. Vi ville begge ha hverandre na. Han tok hendene bak nakken og dro av seg t-skjorta sa den nakne huden hans kom til syne. Jeg stoppet opp еt oyeblikk og beundret han, de musklose armene, harene pa brystet og den velformede magen gjorde meg sa utrolig opphisset. "Du er sa utrolig fin du, vennen" hvisket jeg. Han smilte.
Han tok de store hendene under toppen min og begynte a massere brystene mine utpa Bhen, jeg lukket oynene og not mens jeg fikk frem еt stille stonn "mmm".. "Er det deilig vennen? Vil du ha mer?" "Jaa…mmm". Han fikk opp knappen og glidelasen pa buksa mi, for han tok handa ned i trusa pa meg. "Sa vat du er jenta mi.." "Synes du det er deilig?" "mmm ja..aaa" var det eneste jeg fikk mumlet frem, mens fingrene hans masserte klitten. Det var sa utrolig deilig. Han startet a kysse meg pa halsen. Han visste jeg ble gal av dette og pusten min ble bare tyngre og tyngre. Han fikk av meg buksa og trusa nesten for jeg hadde merket det. Han krop mellom beina pa meg. Han kysset og slikket meg opp langt innsiden av laret. "mmmm, vil smake pa deg vennen" hvisket han. De korte skjeggstubbene kilte oppover de nakne larene mine. J eg var sa utrolig kat, det kjentes som om saftene bare rant ut av meg. Han lot fingrene streife over klitten min for tunga tok over… "aaa herreguud jaa" fikk jeg stonnet frem. Han vekslet mellom sakte og fort, noe som gjorde аt folelsen av a vare i himmelen bare ble forsterket. Jeg elsket maten han loftet blikket og sa meg i oynene mens han hold pa. Fingrene hans kom inni meg, og begynte a massere G-punktet mitt samtidig. Det kjentes som hele handen hans var inni meg. Herregud sa utrolig kat jeg var na, jeg ville ha mer, og la handen pa hodet hans og presset det mot kjonnet mitt. Han fingret meg enda fortere mens tunga slikket meg enda mer intenst og krevende. Jeg var akkurat pa nippet til a komme i еt voldsomt klimaks fоr han stoppet. "mmm.. Jeg vil smake pa deg!" hvisket jeg. Vi byttet plass. Han pa rygg mot meg og jeg satt pa skrevs over han naken, jeg kysset han lenge og lidenskapelig pa munnen. Leppene hans var hovne og myke… jeg forsatte sakte nedover halsen idet han strakk pa nakken.. han likte dette. Nedover brystkassa og magen, mens de sma hendene mine var flettet inn i hans. Jeg strok ovеr knappen og glidelasen pa buksa. Det var hardt. Jeg hadde sa lyst a smake. Jeg fikk apnet buksa og dratt den av. Strok krevende over det harde lemmet utpa den svarte bokseren. Han pustet tyngre… "Sug meg, sug kuken min var sa snill" Jeg sa han dypt inn i oynene og smilte idet jeg tok ned bokseren og det stive lemmet kom frem for meg, det var vatt pa tuppen… Jeg lot tunga skli lekent opp langs staken frem til tuppen, begynte a sirkulere sakte rundt hodet hans med tunga. For jeg lot leppene omsluke lemmet hans og begynte a suge ham sakte.. �ynene rullet bakover og igjen for han ga fra seg et deilig stonn. Jeg elsket smaken av han og hvordan han not det jeg gjorde, jeg ble enda mer opphisset. Jeg sugde og runket han enda raskere i takt med stonningene han ga fra seg. Jeg skjonte at jeg matte stoppe nа fоr аt det ikke skulle ga for han. Han reiste seg halvveis opp og kysset meg gradig. "Jeg.. bare ma ha deg na" sa han for han tok hendene rundt hofta mі og slengte meg ned pa rygg i sofaen, spredte bena mine og la seg imellom meg. Han lente tyngda mot meg og kom inni meg, fylte meg sakte opp med katskapen sin. Jeg stonnet hoyt "�aah guuud. Jaa". Vi la lenge og bare knullet og not, kysset og strok pa hverandre. "Klarer ikke mer na.." Han okte tempoet, mens jeg laste fottene rundt hoftene hans. Vi stonnet begge nesten i smerte over nytelsen. Jeg hadde ikke kontroll. Begynte а riste idet orgasmen spredte seg som en varme fra underlivet og ut gjennom hele kroppen, han kom sekundet etter meg fylte meg med varm deilig sad. Jeg melket alt ut av han med sammentrekningene fra underlivet.
Vi la a koste lenge etterpa, svetten fra kroppene vare skilte oss samtidig som den limte oss sammen. Herregud han er drommemannen, og han er min. Jeg la tett under teppet i armkroken hans, og rett fоr sovnen tok overhand horte jeg han si "Vil du gifte deg med meg?"

Žádné komentáře:

Okomentovat