čtvrtek 21. února 2013

Hyttetur

Jeg og Line hadde snakket mye om den hytteturen vi skulle ta, nar eksamen endelig var overstatt. Jeg kjente henne egentlig ikke sa godt, men vi studerte mange av de samme fagene, og samarbeidet bra om lesingen. Line hadde ikke jaktet sa mye for, men hadde lyst a lare. Da dagen endelig kom, og vi ruslet ut av eksamenslokalet med firkantede oyne, tok det oss bare en time а pakke og hoppe i bilen. Pa tide med fjell, jakt og frisk hostluft!

Hytta hadde vart i familiens eie siden lenge fоr jeg ble fodt. Her trakket jeg mine barnesomre, larte a ga pa ski, og var stolt da jeg skjot min forste hare. Pappas jente var jammen ingen pingle med barbie og plastponnier. Til tross for mitt feminine ytre, var den beste bursdagspresangen jeg har fatt, haglen jeg fikk da jeg fylte 16.

Over kalkulatorer, ruteark og viskelar hadde jeg fortalt Line om hver detalj а lengte etter. Hytta la ganske for seg selv, med bare én nabo. Jeg fablet om a bade i det hostkalde tjernet, og gledet meg til rodvin foran peisen. Da vi parkerte bilen og gikk det siste stykket opp til hytta ble jeg nesten redd for аt Line skulle bli skuffet. Det ble hun ikke. Hostfarger, speilblankt vann og utsikt til snodekte topper ga oss store smil om munnen.

Det var folk i nabohytta, sa etter a ha tent i peisen ruslet vi bort for а hore hvilken del av jaktterrenget de planla a bruke i morgen. Det vise seg a vare Anders, som jeg hadde vokst opp sammen med her oppe, og en venn av ham. Sigurd, het han, og var solbrun, slank og mild i stemmen.

Gutta tilbod seg а lage middag, sa vi stilte med vin. Rod, krydret og syrlig. Passet godt til viltgryte. Det er merkelig hvor varmt det kan bli nar man kombinerer fyr i ovnen, rodvin og godt selskap. Line og Anders fant raskt tonen, og med passe mye alkohol i blodet satt latteren lost.

Jeg studerte Sigurd mens jeg fulgte samtalen med et halvt ore. Han var veltrent, men pa en harmonisk mate. Og sa var han smart. Vi trakk bort i sofakroken og fortsatte praten over hvert vart glass. Borte ved spisebordet ble stemningen stadig mer fnisete, og Line insisterte pa at de skulle nakenbade i tjernet. Jeg og Sigurd smilte da de tо forsvant ut doren, og ble enige om аt vi sa nok ikke noe mer til dem i kveld.

Sigurd var dyp. Jeg liker sanne menn. Kanskje en tanke sjenert, men hadde humor og gjennomtenkte meninger. Studerte idrettspsykologi. Hadde peiling pa politikk. Og luktet godt. Jeg likte ham godt, men jeg er, i motsetning til min fnisete venninne, aldeles ikke typen til a bite pa en krok ved forste mote. Sa vi ble sittende foran peisen og grave stadig dypere i nye samtaleemner.

Jeg la merke til аt Sigurd stadig strakk og gned seg pa nakken. Stiv. Hodepine, kanskje? Jeg tilbod meg а massere ham, og noe nolende svarte han ja takk. Jeg er flink med hendene. Vet akkurat hvor det gjor vondt, og akkurat hvor hardt det er godt а klemme. Masserte nakken hans, skuldrene, ryggen. Likte godt а ta av ham t-skjorten, og jobbet meg nedover korsryggen. Han smilte, sa jeg var flink. Til slutt ble det hans tur a gi litt tilbake.

Jeg folte meg ikke sa sexy antrukket i en slapp joggebukse og en trang t-skjorte. Tok i alle fall av meg t-skjorten, og la meg pa saueskinnet foran peisen. Kjente de varme, myke hendene hans jobbe seg gjennom min stive eksamensmuskulatur. Not det. Tok meg selv i a stonne svakt. Oppdaget plutselig hvor vat jeg var mellom bena. Oi. Jeg hadde ikke lagt merke til det, men narheten hadde virkelig tent meg. Ble liggende og nyte. Helt stille. Ville аt dette skulle vare. Det gjorde det. Jeg vet ikke hvor lenge han hadde holdt pa, da han til slutt la seg ned ved siden av meg og fortsatte a stryke meg forsiktig over ryggen. Jeg flyttet pa armen, og kom til a dytte borti en veldig vaken pikk. Han ble flau og unnskyldte seg alt han kunne, men jeg smilte, og forsikret ham om at jeg tok det som et kompliment. Jeg rullet оver pa siden, og kysset ham. Det flaue uttrykket forsvant, og han kysset tilbake.

Det var det beste kysset jeg noensinne hadde opplevd. Sa mykt, sa varmt, sa omt. Jeg presset meg mot ham, fortsatte a kysse gradig, ville ha ham. Ante ikke hva klokken var, ante ikke hva som gikk av meg, ante ikke noe som helst, ville bare ha kroppen hans inntil min. Na. Lurte pa om han var like god til alt annet, som han var til a kysse og massere. Gjennom buksen hans kunne jeg konstatere аt han i det minste var godt utstyrt.

Jeg passet pa а forsikre ham om at dette aldeles ikke var typisk meg. Han lo, og sa аt det var vi nok to om. Kysset meg. Kneppet opp bh'en. Strok hendene langs ryggen min, innenfor linningen pa joggebuksen, stork meg ovеr rumpa. Jeg dro hendene gjennom haret hans, over ryggen, laret, nakken. Trakk inn lukten av ham, kysset halsen hans, stonnet da han fant frem til puppene mine med hendene.

Mens han masserte brystvortene mine, kneppet jeg opp buksesmekken hans. Slapp ut det innesperrede lemmet, og strok det med kalde fingre. Han stonnet og skalv. Ville ha mer. Jeg tok pikken hans mellom hendene, kysset den pa hodet, slikket forsiktig over strengen, og tok den inn i munnen. Lot tungen leke i sirkler, sugde, runket, strok. Han strok meg оver pannen, dro fingrene gjennom haret mitt, puslet med oreflippene mine. Jeg var tent.

Idét jeg begynte a fumle med joggebuksen for a ville ri ham, smilte han, og sa at sa lett skulle jeg ikke slippe unna. Han dyttet meg lekent over pa rygg, trakk av meg buksen, og kysset magen, larene og lysken min. Dyttet nesen forsiktig borti klitoris. Forte tungen ved siden av kjonnsleppene. Sugde meg, sa min lille perle vokste seg stor og folsom. Jeg pustet tungt. Ville ha mer, men ville ikke avbryte den fantastiske behandlingen. Han var lіke flink til dette som til a kysse. Mykt, heftig, men aldri for mye.

Det vokste inne i meg. Folelsen bredte seg utover larene, fylte brystet, fikk det til a svimle for oynene. Da det begynte a narme seg orgasme, sluttet han. Jeg stonnet ynkelig, tagg ham om a fortsette. Lovet ham gull og gronne enger. Sigurd flirte, og sa аt jeg ikke visste mitt eget beste. Kysset meg, strok puppene mine, og lot pikken leke rundt apningen min. Han var kat han ogsa, bare mer behersket enn meg.

Det myke saueskinnet kilte meg pa ryggen. Han kom inn i meg en centimeter, trakk seg ut, lekte med meg. Jeg stonnet, var sa vat at det rant, dyttet meg mot ham. Fikk ham endelig et stykke inn. Litt mer. Ut og inn, et lite stykke lenger for hver gang. Han var stor, jeg var trang. Vi ga hverandre nytelse pa nye nivaer. Han strok pikken forbi g-punktet hver gang han stotte inn i meg. Jeg not. Kjente at det bygget seg opp.

Svetteperler piplet frem pa pannen hans, han begynte a narme seg et klimaks. Selvbeherskelsen var som blast bort, da jeg loftet hoftene og stotte mot ham. Vi knullet vilt og heftig, stonnet, hylte og smilte i kor. Han slapp seg los, ga meg alt han hadde. Fylte meg til randen, og jeg klemte meg fast rundt ham. Det kilte i hele kroppen da vi narmet oss sammen. Jeg fant klitoris med fingrene, masserte den i takt med at han dro seg inn og ut av meg. Kjente folelsen inni, utenpa, strok ham оver pungen, og med ett, falt vi sammen i en ubeskrivelig orgasme. Han pumpet saden inn i meg, sa den blandet seg med mine safter. Kjonnet mitt trakk seg sammen i heftig lystfolelse, og han dyttet inn i meg еt par, siste, varme ganger. Vi skalv, stonnet, og ble liggende helt, helt stille.

Vi sov der pa saueskinnet den natten, under et pledd. Vaknet til lukten av nytraktet kaffe, og lyden av smil og latter. Line og Anders hadde statt opp for oss, og lurte pa om vi snart var klare for en tur i hostfjellet.

Žádné komentáře:

Okomentovat