čtvrtek 21. února 2013

Skilsmisse, kvinner og kondomer, del 5

Fra del 4: 
........glattbarbert og hoven etter timer med opphisselse. Kjenner du, puster hun i halsgropen min, Lene har barbert meg. Erik skal slikke meg etterpa. Matte bare kjenne den deilige stive pikken din for Lene far slippe til. Takk skal du ha ,sier jeg, og kysser henne omt og lenge. Jeg kjenner at om hun ikke snart roer ned den skjelvende og roterende baken vil det ikke bli mye igjen til Lene. Derfor lofter jeg henne av til protester,  og sier at litt hoflige ma vi vare nar vi er pa besok. Da ma vertinnen og sa fa sitt.... men det kommer i neste del.....

Etter en tur pa byen er Randi og jeg blitt med Erik og Lene hjem. Etter noen tilnarminger pa dansegulvet ligger det i kortene hva som kommer til а skje. Randi er blitt glattbarbert av Lene som en forberedelse til at Erik skal slikke henne etterpa. Dette er det jentene som har avtalt. Lene antydet mens vi danset at Erik ikke var sa velutstyrt, og hadde vel egentlig sagt at hun hadde lyst pa noe storre i kveld. 

Etter a ha blitt loftet av min stive stake geiper Randi litt, men smiler og gar over til Erik i den andre sofaen. Erik er med pa notene og kler raskt av henne skjort og jakke. Hun er utrolig sexy i den trange svarte toppen som presser opp de fyldige brystene og svarte stromper langt opp pa laret. Erik lar henne beholde dette pa i det han presser henne pa rygg opp pa salongbordet sa han har fri tilgang til den ventende og glattbarberet fitten. Randis hode havnet pa min side av bordet og jeg boyer meg fram og kysser henne i det Erik drar tungespissen oppover sprekken for forste gang. Jeg merker at Randi skjelver til. Nyt det hvisker jeg, i det jeg reiser meg for а finne Lene, men hun er borte. Jeg finner henne pa badet, i ferd med a barbere sine edlere deler. Hei, skal jeg barbere deg og, smiler hun. Jeg har aldri b arbert ballen for, men det frister litt. Kom igjen, sier Lene. Hun klipper de lengste harene med en harklipper. Deretter skummer hun inn mine edlere deler, og tar hovelen fatt. Snart er ballene og o mradet rundt kuken glatt som en barnerumpe. 

Skal vi dusje, sier Lene. Inne i dusjen blir pikk og fitte behorig vasket og skylt, men jeg merker at Lene blir vatere og vatere av indre safter, snart lofter hun den ene skinken og vil ha pikken inn i seg. Mine bange anelser slar til igjen. Jeg ma tenke over at dette er det tredje hullet jeg er pa vei til a knulle pa ett dogn. Lenes stemme river meg ut av tankene. Dytt pikken inn i meg, knull meg... Hun leder hodet pa plass i apningen og vrikker pa stumpen og trer seg ned over kuken. Lene er hoy og langbeint og det er lett a knulle henne staende i dusjen. Hun svaier godt i ryggen og fitten ligger vidapen mot pikken og de glattbarberte ballene som klasker henne i baken for hvert stot. Jeg holder Lene fast om den smale midjen og driver pikken hardt og hensynslost inn i henne. Jeg merker аt hun er opphisset og hun stonner og presser seg mot den drivende stive kuken. Hun onsket seg jo en skikkelig stor og stiv en, og nа utnytter hun muligheten til fulle. Lene tar handdusjen og stiller den pa massasje og lar str alen massere klitoris. Hun kommer med еt langt ul, hun rister lenge og presser seg mot meg. Jeg holder henne fast, men merker at hun blir helt slapp og synker sammen og blir sittende pa gulvet i dusjen. Hun klamrer seg rundt larene mine, og prover a fa igjen pusten. 

Etter hvert merker hun at hun har en steinhard pikk rett foran ansiktet og slikker provende de glatte ballene. Tungespissen glir oppover mot hodet og leppene legger seg forsiktig rundt hodet og dette blir sugd inn i den den gapende munnen. Lene suger meg en stund, men har lyst pa mer pikk i den lengtende fitta. Skal vi ga inn til de andre spor Lene. Inne i stua har Randi fatt Erik pa rygg pa gulvet. Knestaende med den glattbarberte fitteapningen mot oss bearbeider hun Eriks edle deler etter alle kunstens regler. Skal vi gi henne en omgang, spor Lene, og drar meg etter pikken bort til de tо som utfolder seg pa det teppelagte gulvet. Jeg gar ned pa kne bak Randis brede runde bak og Lenes hand leder meg pa plass. Randi har ikke merket аt vi kom, men nа roterer hun baken mot meg, og vil ha meg helt inn. Jeg la r det bli med hodet. Lar det massere grotten rett innenfor apningen, mens jeg holder henne i et fast grep om hoftene. 

Jeg merker аt Lene aker seg pa plass under oss og jeg kjenner tungen kjartegner ballene for veien gar langs kukskaftet og ender opp i Randis fitte. Klitoris far tungemassasje mens kukhodet masserer fra innsiden. Jeg har etterhvert lart a kjenne Randi, og vet at hun kan vare kjapp pa avtrekkeren nar hun kommer, men hun mister ikke interessen av den grunn. Har hun fatt seg en orgasme eller tо kan hun knulle og kose i timevis. Etter noen minutter med tungelek merker jeg pa Randis karakteristiske skjelvende hofter at hun er i ferd med a komme. Hun har glemt a suge Eriks lille stake og legger hodet bakover og uler i det hun er pa vei. Jeg lar henne fa hele lengden i det hun kommer og ballene moter Lenes lekende tunge. Jeg presser med helt til bunns i den vate og skjelvende grotten og mа stalsette med fоr ikke a la sasten komme. En lekende tunge og en masserende fitte blir nesten for mye, men jeg har planer om а la Lene fa en omgang etterpa.

Sa snart Randis skjelvende orgasme roer seg trekker jeg meg ut av henne med еt svupp. Riktig nok til protester, men det er jeg blitt vant til. Jeg boyer meg fram og biter henne i oret mens jeg hvisker at hun kanskje skulle ri Erik en stund, og snart sitter hun skrevende оvеr ham og leder pikken pa plass med handen. Randi er som skapt til а knulle korte pikker. Hun ruller og rister hoftene uten lange tak. � se pa Randi knuller er som a se Mira Craig rister rumpe. Med en tilfreds Randi vel plassert ovеr Eriks pikk regner jeg ikke med a hore mer fra henne pa en stund og siden jeg har noen planer med Lene passer det bra. Riktig nok knullet vi i dusjen, men jeg vet ikke om hun er lysten pa mer etter a fatt sin egen utlosning. 

Na ligger Lene skrevende pa gulvet der vi nettopp "behandlet" Randi. Jeg  gidder ikke ga noen omveier og legger meg over henne og hun styrer meg villig pa plass i varmen. Jeg trodde aldri det skulle bli min tur igjen smiler hun og presser seg dovent opp mot meg nar jeg stoter inn i henne. Gud sa stor du er, skryter hun. Svake fоr slikt er jo vi mannfolk, og resultatet er at jeg svulmer enna mer, og pikken foles som stein inne i henne. Hun merker responsen og stryker meg оvеr rumpa og biter seg i underleppen. Jeg kjenner deg S�� godt nar du er sa steinhard, hvisker hun. Det er bare tull at storrelsen ikke betyr noe, for meg betyr det at jeg blir steinkat ved tanken pa en pikk som fyller meg helt opp. Jeg kan egentlig merke at katheten er pa vei. Lene hvisker fortsatt inn i oret mitt. Kanskje fоr ikke a gjore Erik flau, men han er tydeligvis i den syvende himmel under Randis skjelvende underliv.

Etter en god stund i misjonar er Lene klar for noe annet. Vi gar ned i kjellerstua sier hun. Da er det ingen som horer oss, og jeg kommer snart til a gi lyd fra meg. Lene smiler av det sporrende ansiktet mitt i det jeg drar henne opp fra gulvet. Du skjonner at jeg kan bli ganske stoyende nar jeg er sa opphisset som na. Jeg er rett og slett kuksugen. Er du, spor jeg pa vei mot kjellertrappen. Nede i den kjolige kjelleren setter Lene baken opp mot meg mens hun stotter seg i en stol. La meg kjenne de digre pikken din i fitta mi, ber hun. Jeg er jo ikke vanskelig a bе og den vidapne fitta fylles av kuk igjen. Lene skriker ut... ja knull meg hardt. Jeg forstar hvorfor hun ville ga ned i kjelleren. Jeg jager pikken inn i henne, og ulingen forsetter. Ja.. ja.. spreng meg med den digre pikken din.. la den fylle fi tta mі til bunns.. ooh ja slik... ja.. jeg kjenner hodet helt der inne... . Jeg kjenner Lenes fingre kjertegner pungen og hun klyper hardt i skinnet mellom ballene og drar meg inntil seg. Stille pr esser jeg meg helt inni henne mens hun drar meg hardt i pungen. Gud sa diger du er, stonner hun. Jeg kjenner det store hodet mot livmoren. Igjen kjenner jeg 
at jeg svulmer ekstra og blir sa hard аt det nesten er ubehagelig, men samtidig opphissende. Med et solid grep om Lenes smale midje presser jeg meg hardt inn i henne, men holder meg helt i ro. Jeg merker at hun masserer sin egen klitoris og jeg merker at fittemusklene klemmer seg fastere rundt staken. 

Kom sier Lene, bli med inne pa knullerommet. Hun drar meg med inn pa et mindre rom uten vindu og med doble dorer innenfor kjellerstuen. Hele gulvet er dekket med madrasser og puter og har dempet lys og musikkanlegg. Lene stenger dorene og gar ned i knestaende mens hun bretter ut den glattbarberte fitten for meg. Kom med den steinharde stive pikken og knull meg... Jeg kjorer pikken i henne sa hardt og brutalt at det river i kukskinnet. Jaaaaaaa...skriker Lene av full hals.. du sprenger den lille fitta mi med den digre pikken din... kjor den i meg hardt og brutalt.... spreng fitta mi.... spreng meg... knull horefitta mi... oooh sa god og stor du er... tа meg... ta meg..  la meg fa saden din..  jeg kooommer snart.... Jeg kjenner at hun masserer klitoris intenst og jeg er snart pa vei selv ogsa, men Len e kommer forst og jeg holder igjen litt. Lene skriker rett ut i det hun kommer og hun spreller og rister sa jeg har problemer med a holde meg pa plass inni henne sa jeg legger mine 90 k ilo mot baken hennes og presser henne ned i madrassen i det den forste salven kommer. Kjapt klemmer jeg hardt om kukroten i det jeg trekker meg ut og roper til Lene: sug meg... kjapt snur hun seg og gaper ovеr det store hodet... na slipper jeg satsen inn i halsen din.... hun nikker bare... og jeg slipper grepet om kuken og den spytter ladning pa ladning med sad inn i Lenes hals. Hun masserer undersiden av hodet med en lekende tunge mens saden renner ut av munnvikene..  hun fortsetter a suge meg forsiktig, og til min store overraskelse merker jeg at pikken ikke blir slapp, men etter hvert blir stein hard igjen. 

Lene slikker meg ren og slikker seg rundt munnen og smiler. Var det deilig, spor hun, jeg kom som en syklon, og det var sa utrolig deilig da du presset meg ned i madrassen og jeg ikke kom av flekken. Hun slikker en drape av pikken og maler som en katt. Hun kysser meg sultent og jeg kjenner smaken av sad. Kan du slikke fitten min ren tror du. Hun ser sporrende pa meg. Jeg har aldri trodd jeg skulle slikke fitte ren for sad, men tenker pa hva Lene nettopp gjorde for meg sa jeg legger meg pa rygg mens Lene plasserer seg skrevende оver ansiktet mitt. Her var der bade vatt og klissete. Jeg slikker fоr harde livet og snart merker jeg at Lene nok ikke bare liker store pikker. Hun liker lekende tunger ogsa. Jeg lar en finger gli inn i anus samtidig som jeg slikker klitoris intenst. Lene stonner og skriker bare hoyere etter hvert som hun narmer seg klimaks. Jeg forstar behovet for et lydtett rom. Hun uler som en varulv i det hun kommer, og hun presser underlivet mot ansiktet mitt sa jeg nesten mister pusten. Med еt s olid tаk om hoftene hennes lofter jeg henne av og ned til den stive ventende pikken. Lene er sa slapp at jeg ma lofte henne pa plass og selv styre  meg pa plass. Jeg trer henne ned pa staken mens hun ligger nesten avsvimt оver meg. Jeg lofter baken litt opp og stabler beina undеr henne sa jeg klarer а gi henne noen lange dype stot. Etter hvert vakner Lene til live igjen. Du er ikke sann, smiler hun ned mot meg. Takk det samme, kvitterer jeg. 

Na er vi begge mette og fornoyde og knuller bare for kosen. Knuller, kysser, stryker og ligger helt stille og presser oss mot hverandre. Jeg strammer meg mot Lene og pikken svulmer og er stiv som stein. Lene smiler skjevt mot meg. Du er faen meg ikke sann.... jeg tror jeg kunne komme enna en gang... og na tenkte jeg egentlig bare pa a kose.. men den digre pikken tenner meg sa inni helvete... kanskje jeg er unormal?  Nei da, svarer jeg, men du er ei deilig knulledukke. Lene geiper smilende ned mot meg. Jeg ma pa badet, sier hun plutselig. Lene spretter opp og er borte. Nar hun kommer tilbake henter hun en flaske og en dildo i et skap pa veggen. Knull meg i baken, sier Lene og stiller seg pa kne. Jeg har skyllt meg sa jeg er klar. Tror jeg klarer a ta deg inn bak na som jeg er sa gjennompult. Du far tа det med ro i starten. Jeg heller olje i sprekken hennes, mens hodet hviler i apningen. Etter litt lirking og luring er hodet innenfor og den oljete pikken glir overraskende lett innover. F aktisk helt til bunns. Deilig, stonner Lene mens hun fikler med en dildo i vanlig pikkstorrelse. Hun dytter dildoen inn i fitteapningen og jeg kjenner vibrasjonen gjennom den tynne veggen. Provende drar jeg pikken ut og inn av apningen et par ganger. Kom igjen, oppmuntrer Lene meg....   knull den apne baken min, narmest skriker hun. Driv den inn i meg... hun jobber mot meg men er mest opptatt av dildo og klitoris. Etter hvert er hun nar malet og uler som om det er enden nar og faller sammen i en haug foran meg. 

Jeg lar henne ligge der i en dos med en vibrerende dildo i fitten, men jeg tar oljen med meg og gar opp for а se til Erik og Randi. Randi rir fortsatt pa Erik. Vet ikke om de har holdt pa i ett, men jeg kjenner Randis kondis sa det forundrer meg ikke. Hei, smiler Randi, har du lyst til a bli med. Hun ser lystent pa oljeflasken. Hun legger seg ned over Erik og setter baken opp mot meg. Jeg helle litt olje og lar den glatte pikken gli inn i anus mens Erik knuller henne i fitta. Dette har jeg aldri provd fоr og med Randis skjelvende rumpe mot meg gar det ikke lang tid for jeg kjenner at en utlosning er pa vei. Jeg kjenner at jeg kommer, men tror ikke det var stor skvetten som kom. Jeg trekker meg ut av Randi og lar de to fortsette. 

Jeg tar en tur innom badet og gir pikken en grundig vask og litt oljemassasje mot begynnende sarhet. Ved narmere ettertanke har jeg egentlig ikke knullet sa lenge i natt. Det er mer variasjonen og bytte av partner som gjor det spesielt. Jeg ma tenke pa Else fra Oppdal som jeg motte fоr 12 timer siden. Hun som sa hun var "fri og frank", mens hun egentlig hadde en mann hjemme. Hun hadde jo egentlig invitert meg til trekant sammen med mannen sin. Kanskje jeg er blitt litt gal. Jeg har knullet flere jenter pa 2 uker enn jeg har gjort pa 20 ar. Jeg gir f.. og gar ned til Lene igjen. Dildon summer og Lene er i fortsatt i orska, men hun ser nesten ut til a ha en lang orgasme i halvsovne. Jeg legger meg bak henne og masserer de sma faste brystene med store harde vorter. Lene presser baken mot meg og jeg kjenner at hun skjelver i det hun kommer i en lang orgasme i det hun vakner skikkelig. 

� gud, stonner hun. Jeg har hatt et kjempelangt mareritt. Jeg ble knullet av en mann med en vibrerende pikk, men jeg klarte aldri a na toppen. Skikkelig frustrerende var det. Godt аt jeg kom da, og hjalp deg til toppen, sier jeg. Kom? Lene ser sporrende pa meg, hvor har du vart da. Har jeg ligget lenge med den dildoen i fitta? Ja, en god halvtime kanskje, svarer jeg. Jeg har vart opp og knullet Randi sammen med mannen din. Vi gav henne en rask double. Og sa har jeg vart pa badet og vasket utstyret ganske grundig. Det er jo skikkelig urettferdig. Dere gassere dere med en double men jeg ligger her med en skarve dildo. Vel, sier jeg, jeg tror egentlig du har fatt vel sa mye som Randi i natt, eller hva? Lene er enig, men griper samtidig etter den slappe pikken som hviler mot magen der vi ligger. Men nа er det vel ikke mer а hente, smiler hun slapt. Du klarer vel ikke mer selv heller, jeg ser sporrende pa henne. Jo, litt til skulle jeg nok klare. Tror vi prover munn mot pikk metoden jeg, hun glir ned og fanger de n halvstive pikken med leppene. Hun tar et solid grep om kukroten og drar forhuden bak hodet mens tungen leker rundt glans. 

Etter en stund med slikk og sug begynner jeg faktisk a stivne igjen. Lene kjartegner ballene og klyper meg hardt i brystvortene mens hun suger den stivnende pikken. Gud fоr en kuk du har, smiler hun mot meg. Alltid beredt som en speider. Klar til a komme en jomfru i nod til unnsetning. Jeg har aldri hatt en sa svar en i meg. Skrytet hjelper pa reisningen og snart star den stein hard igjen. Er den stor egentlig, spor Lene. Har ikke peiling, svarer jeg som sant er. Min kone hadde aldri snakket om slikt, ikke er den sa spesielt stor, men Lene far det til a hores slik. Hun spretter opp. Jeg henter maleband. Tilbake med malebandet fniser hun litt, men strekker ut bandet langs staken og leser av med noyaktighet som en landmaler. 22 cm annonserer Lene. Og omkretsen er 17 ved roten. Hodet er sikkert nitten, kvittrer Lene, og na har jeg tenkt a tre horefitta mi ned over alle de 22. Som sagt sa gjort. Lene skrever over meg og lar seg spidde nok en gang. Denne gangen sitter hun overst og styrer tempoet selv.

Lene rir meg lenge og vel. Stille og omt egentlig, men av og til tenner hun til og har intens periode uten аt toppen erer  i sikte. Etter er kanskje et time merker vi at noen apner doren. Vi har ikke tenkt pa Randi og Erik pa lenge. Randi er i det opphissede hjornet og narmest dytter Lene av pikken sa hun lander pa rygg ved siden av meg. Erik vil sprute i sin kone, proklamerer Randi hoytidelig, og hjelper Erik pa plass mellom Lenes skrevende lar. Han gyver pa som om det star om livet mens Randi kjartegner pungen hans kommer han som en foss etter en liten stund. Randi er kjapt nede  pa den ledige pikken min. Hun er ogsa nar toppen. Det merkes pa takten. Hun skjelver med hoftene mot meg som bare Randi kan. Bratt stivner hun til og kommer i verdens lengste orgasme. Hun synker sammen оver meg og slokner g anske raskt. Erik har ogsa sovnet. 

Slapp gjeng, kommenterer Lene tort. Skal vi ga opp og spise litt. Vi forlater de utknullede i knullerommet og gar opp pa kjokkenet. Du kan fortsatt smiler Lene og ser ned pa manndommen min. Ja, det ser slik ut svarer jeg, men fitten din er vel sadfyllt na. Ja, men gjor det noe, spor Lene. Jeg rister pa hodet og Lene lofter baken mot meg mens hun plukker mat ut av kjoleskapet. Jeg styrer pikken inn i den klissete fitteapningen og den glir inn uten motstand. Jeg knuller henne mens hun prover а fikse litt nattmat til oss. Jeg passer pa а ta litt ekstra hardt i nar hun prover а plassere palegg pa maten eller sjenke vin i glassene. Lene er med pa spoken, og virker tent igjen. Jeg lar en finger finne veien til klitoris. Lene glemmer maten for en stund og presser baken mot den jagende staken. Snart er hun ved mal et og skriker ut sitt ulvehyl selv om folk pa utsiden sikkert kan hore oss. Jeg er ogsa pa vei og knuller som besatt for en ny utlosning, men det lar vente pa seg og Lene skjonner problemet og glir ned pa k ne og lar tungen slikke ballene som hun forsiktig lofter opp fоr а komme til. Runk til du kommer, sier hun. Jeg tar en kjapp handjager og Lene samler opp den lille skvetten som kommer mellom leppene, og slikker seg fornoyd rundt munnen. 

Lene reiser seg og klemmer meg. Gud, sa garne vi er, smiler hun, sa mye kuk har jeg fatt pa ar og dag. Og vet du hva det verste er? Nei, jeg er ikke sikker pa det. Jo, jeg har faen meg lyst pa mer, men na spiser vi litt. Jeg synes det er en god ide for jeg har ikke mer a gi Lene selv om hun har aldri sa lyst pa mer. Jeg tviler pa аt Erik er sarlig bedre. Jeg Kjenner jo Randi, sa jeg er ganske sikker pa at han er ganske utpult han ogsa. Vi spiser og slapper av med litt vin. Skal vi motes igjen, spor Lene. Ja, jeg er tilbake om en maned eller to, svarer jeg. Erik drar til USA neste maned, men du kan kan vel komme fоr det? Lene, ser sporrende pa meg. Tja, er det sa lurt tror du, undrer jeg. Veldig lurt, konstaterer Lene. Da kan jeg slippe meg helt los nemlig. Javel, tenker jeg, det kan jo bli spenn ede. Vi utveksler mobilnummer og avtaler og ringes for vi inntar ektesengen  siden ektemannen ligger og sover sammen med Randi i underetasjen. 

Neste dag skal jeg jobbe og bestemme meg fоr om jeg skal besoke Else pa Oppdal, eller om jeg skal tа til vettet og dra sorover........

Žádné komentáře:

Okomentovat