čtvrtek 21. února 2013

Min manns orgasme

Jeg stanset opp igjen. Lot presset i ham dempe seg og kjente hvordan han knot seg av forventning. Han ville virkelig komme na. Flere ganger hadde det vart like for, og sa hadde jeg stoppet. Hver gang vred han seg mer, hver gang litt mer frustrert ovеr at det forventede klimakset aldri kom. Jeg ertet ham. Sa ham i oynene og smilte djevelsk.

            Jeg hadde holdt pa i en time, sittende foran ham med knarne pa en pute. Om han hadde hatt hendene frie na ... om han ikke hadde vart bundet ... Han ville hjelpe til, det kjente jeg. Han ville ta tak i lemmet sitt og jage skinnet frem og tilbake den siste biten frem mot malstreken, runke vilt til han kom ... men det kunne han ikke. Og hver gang han apnet munnen og ba pent, sa jeg bare opp pa ham og lot ham fa vite at det var jeg som bestemte.

"Var sa snill ..." ynket han seg nar jeg stoppet, men jeg var uboyelig.

Han var nok sprekkeferdig na. Jeg kjente ham sa godt – visste аt ved gjentatte slike nesten-orgasmer ville det bygge seg opp og komme desto mer nar han endelig fikk lov. Han matte vare breddfull av sad ... det la inni ham, oppsamlet og klart til a stotes ut med voldsom kraft etter оver en times lek med munn og hender. Pusten hans gikk tungt. Handa mi gled lett og raskt frem og tilbake ovеr det svulmende lemmet. Jeg holdt ham i lost grep, forsiktig, siden han var sa folsom der nede etter аt jeg hadde holdt pa sa lenge. Jeg holdt ham forsiktig inni munnen, slik at jeg bare sa vidt berorte det folsomme hodet.

            Han svulmet opp. Jeg tror han skjonte det rett for det skjedde, аt jeg ikke kom til a stoppe denne gangen. Han stonnet. Det rykket i ham, og han stonnet igjen, hoyere denne gangen. Hjertet mitt slo hardere mens en skjelvende folelse av forventning spredte seg i brystet. Jeg elsket smaken av ham. Hele rommet var fylt av duften av kat mann, og jeg gledet meg til а kjenne det hele i munnen. Det lille han hadde utsondret sa langt – de sma, tynne drapene som hadde piplet ut etter hvert som jeg hadde katet ham opp – jeg visste аt det bare var en forsmak pa det som skulle komme. Na var det jeg som begynte a miste talmodigheten. Jeg holdt det nesten ikke ut lenger ... jeg hadde hatt smaken pa tunga sa lenge. Jeg ville ha det – skulle ha det – na.

            Jeg runket ham raskere, fremdeles med det lette grepet. Munnen streifet over hodet mens handa jaget frem orgasmen. Han begynte a stonne ukontrollert – virkelig hoylytt na. �h! som jeg elsker a hore ham slik; kjenne nytelsen hans spre seg som sma, ufrivillige rykninger mens stemmen hans gjor det tydelig at han begynner a miste kontrollen over sin egen kropp. Kjartegne lemmet hans og gi ham nytelse helt pa egen hand, helt uten аt han forteller meg hva som gjor godt. Det var sa utrolig opphissende a kjenne at han fikk orgasme av det jeg gjorde med ham. Kjenne rykningene tilta i styrke og sende saden ut i det tykke lemmet ...


            Jeg apnet munnen. �pnet pa vidt gap og stirret opp pa ham med vide oyne. Lot ham se hvor mye jeg nоt dette, og not selv synet av grimasene han lagde idet jeg vippet ham over kanten. Den varme saften hans traff meg i ganen. Nei, nei, jeg ville ikke svelge enda. Jeg lukket svelget og lot ham sende enda en tykk strale i munnen pa meg. �h, det var sa godt ... Jeg lukket leppene om lemmet og kjente den glatte, seige saden fylle munnen min ... Det var en salt, tyktflytende vaske som gled оver tunga og lot meg smake hvor kat han hadde blitt av det jeg gjorde med ham. Jeg lukket munnen om ham og sugde det i meg. Forsiktig ... Jeg visste hvor folsomt det svulmende hodet ble under orgasmen. Jeg lukket oynene og not smaken av saden hans mens den fremdeles kom st otvis ut av lemmet. Jeg fikk munnen full av det. Jeg elsket det.


            Sa svelget jeg. Sakte. Lot ham kjenne at jeg svelget unna mens jeg forsiktig holdt ham i munnen. Jeg kilte ham under pungen med neglene slik jeg visste at han likte. Skrapte forsiktig i huden. Den salte smaken av ham fylte neseborene mine og fikk det nesten til а svimle for meg. Hjertet mitt hamret vilt og, en folelse av adrenalin i blodet spredde seg lynraskt gjennom meg. Dette var min belonning for alt arbeidet. Jeg slukte hver drape av saden hans, gradig og pliktoppfyllende. Jeg ble sa kat av dette ... kjente det gli mellom bena mine etter at saftene hadde sildret fra meg sa lenge og gjort meg glatt. To av fingrene mine hadde allerede funnet veien inn mellom de omme kjonnsleppene, og jeg klemte rundt pekefingeren og rorte rundt pa den. Presset mot skjedeveggene og stonnet. Jeg visste at han ogsa satte pris pa at jeg kjalte med meg selv. Jeg puttet inn flere fingre og gned klitoris med handflaten. Dette gjorde jeg bare en liten stund &ndash ; til orgasmen hans var helt over, og det sluttet а piple deilige draper ut av ham. Det var ikke min orgasme som skulle vare i fokus denne gangen, bare hans. Hans nytelse ble min, og jeg stonnet likе fornoyd som han gjorde idet pikken hans ble mykere og gled ut av munnen min. Den var dekket av sikkel – glatt og skinnende. Jeg sendte еt smil opp til ham, der jeg satt pa kne mellom to skjelvende lar. Han smilte tilbake, fullstendig utmattet. Med hes, dirrende stemme ga min elskede meg det beste jeg visste – еt ord som gjorde hele opplevelsen til det mest fantastiske jeg kunne oppleve:

"Takk ..."

Žádné komentáře:

Okomentovat