neděle 24. února 2013

Etterpa

Det var i mars for snart et ar siden. Pa et hotellrom pa Edderkoppen i Oslo. Birger kom fra Brasil, der han jobber og har familie, og var i Oslo noen dager i embeds medfor.? ?
Jeg ligger pa rygg pa hotellsengen og stirrer vekselvis i taket og pa den nakne, litt svettrode kroppen til Birger, som star mellom mine sprikende bein, som jeg holder opploftet med hendene i knehasene. Ligger og nyter mens hans stot far meg til а jeg gynge frem og tilbake i sengen. Hans varme hofter klatsjer mot mine rumpeballer mens kuken hans gir meg den deiligste endetarmsmassasje jeg kan onske meg. Sa deilig, at min egen kuk star som et spett over magen foran meg.? ?Kuken hans, ja. Betraktelig storre enn min, 17 cm har han fortalt аt den er, og 4,5 cm i diameter. Foler at den passer meg perfekt na.? ?Ligger og kjenner, nyter mens jeg horer hans pust og stonn. Ser opp pa ham.? ?
"Du.... na...kommer jeg snart..." - stonner han ned mot meg med et rart flir pa leppene.? ?
"Nei..ikke enda!" - svarer jeg, kanskje mе d litt panikk i stemmen. Jeg hadde jo hapet pa at han skulle knulle meg sa lenge at det gikk for meg ogsa, аt jeg fikk en analorgasme. Der jeg ligger angrer jeg pa at jeg ikke sugde ham forst, da hadde han kunnet holde pa lengre. Men min feil, det var jeg som ville bli knullet forst, som ville аt han skulle tomme det han hadde spart opp i tre uker inni meg.? ?Stotene hans blir sterkere, stonnene hans gar mer og mer over til rare lyder. Han boyer seg ned оver meg og stotter seg pa armene mellom mine bein.? ?
"�aa...jooo... na kommer... jeg..." - stonner han. Jeg ser opp pa ham og ser samme rodsprengte ansikt, na forvridd med gapende munn og et rart, fjernt blikk. Jeg vil gjore det deiligst mulig for ham og svarer oppmuntrende:? ?
"Ja, ja, kom.... kom na Birger... kom na! Sprut... sprut... sprut alt du har... langt oppi meg...! Jeg vil ha det langt inni meg...!"? ?
Jeg aner ikke om han horte meg, men jeg ble selv opphisset av det jeg sa. Jeg horer en svak mumling, nesten som en svak rauting, som kommer ut av hans munn mens han slenger hodet bakover og stoter sa hardt at jeg sklir en bit oppover i sengenfor hvert knullejukk. Og han folger etter...? ?
Sa blir han stille, staende оvеr meg pa strake armer. Ser ned pa meg og flirer, helt rod i ansiktet.? ?
"�h, Svein, det var sa deilig.... sa deilig..."? ?
Jeg smiler opp mot ham, mens jeg ligger og kjenner etter. Kjente jeg virkelig at det gikk for ham? Kjente jeg sadspruten? Mot sluten kjorte han kuken helt inn sa hardt for hvert stot at det kjentes mest som en voldsom, varm massasje, av min utvidede analapning og langt opp i endetarmen. Na etterpa foles det sa varmt i hele underlivet, jeg foler jeg blir helt fyldt opp av hans kuk nar han legger seg tungt nedpa meg med den fortsatt harde kuken presset helt inn til roten og hans svettfuktige mage mot min kuk og min mage. Men om det er hans sad eller massasjen som gjor at det foles sa varmt inni meg vet jeg ikke.? ?
Birger reiser litt opp, og jeg kjennet at han er pa vei a trekke seg ut.? ?
"Nei, ikke trekk deg ut! Jeg vil ha deg inni meg, helt til du slakner" - stonner jeg frem, nesten i panikk. Flirende legger han seg ned pa meg igjen. Sa nare at jeg kjenner pusten hans og en svak doft av aftershave.
"Du," - sier jeg - "om du hadde vart en hannbikkje nа sa hadde du fortsatt a sprute sad. Sann etter selve knullingen, bikkjene gjor det. Lurer pa hvordan det hadde vart..."
"Du hadde lik det, hva."
"Mmmmm... tror det. Kan du tisse na? Med kuken inni meg? Tisse-enema."
"Naaaa!" - Birger ler sa kroppen hans rister og den fortsatt halvharde kuken inni meg beveger seg ogsa - "Det far jeg nok ikke til na, nei. Hadde du villet det?"
"Vet ikke.... Hadde vart spennende. Er jo vant med a skylle med varmt vann, men a ha en kuk inni seg som tisser, lurer pa det..."? ?

"Men... var det deilig fоr deg, da?"? ?

"�h, jaaa... Kuken din er helt perfekt! Du er helt perfekt! Sa deilig, skulle bare onsket du hadde knullet meg lenger, da hadde det kanskje gatt fоr meg ogsa."? ?

"Kunne bare ikke holde igjen, det var bare saaaa deilig. Sa fantastisk a knulle deg, du bare liksom slukte kuken, den sklei jo bare rett inn."? ?

"Mmmmm... du vet, jeg elsker jo a leke med store saker i det hullet. Men ingenting gar opp mot en ekte, varm, levende kuk. Din kuk! Og i morgen... i morgen skal jeg suge deg forst, sa skal du knulle meg og da skal du holde pa lenge..."? ?

"I morgen" - svarer Birger flirende - "I morgen er det du som skal knulle meg. Men hva vil du na? Skal jeg runke deg der du ligger, mens jeg har kuken inni deg?"? ?

"Eh, neeei... tror jeg vil аt du skal suge meg etterpa."? ?

Sakte, sakte trekker Birger seg ut av meg. Kuken hans var ikke helt slak enda, men jeg skjonte at han ikke gadd a vente lengre. Han reiser seg opp, og foran meg har jeg hans nakne, litt svetteglinsende, glattbarberte kropp, med en rodsprengt, glinsende kuk som henger litt ned. Fra kukhodet henger det en drape. Inni meg blir det som en tomhet, det foles nesten litt sart pa en "luftig" mate i min analapning, som om det kommer for mye luft til der na. Jeg kniper igjen med rumpa og setter meg stolt opp pa sengekanten.? ?

"Speilet, Birger... kom med speilet..."? ?

Birger kommer med et litt stort barberspeil som jeg legger pa gulvet nede ved sengekanten. Sa stiller jeg meg skrevs over speilet, senker meg ned og ser i speilet pa min glinsende, morkerode analapning, som gar оver fra rodt til sort lengst inn. Jeg begynner a trykke, og ser hvordan apningen beveger seg i takt med mine trykk. Og, ja, etter litt begynner det а komme. Grahvite draper pippler frem ur apningen og drypper ned pa speilet. Mer og mer, etter hvert lange, slimete trader med sad som renner ut av min analapning. Joda, Birger hadde tomt seg skikkelig...? ?

Men tomhetsfolelsen etter at Birger har tatt ut sin kuk gir seg ikke helt, det foles liksom sa tomt der inne. Ikke for Birger sier at na ma jeg stille meg opp, sa skal han stille seg pa kne foran meg...

Žádné komentáře:

Okomentovat