neděle 24. února 2013

Hett eventyr i London

Det var lordag, og jeg og min faste venninnegjeng hadde en fuktig natt ute. Vi hadde reist til London pa jentetur for weekenden, og alle var klare fоr fart og spenning. Blandingen av billige drinker og god musikk hadde gjort oss i meget godt humor, og stemningen var pa topp. Som den eneste single jenta i min venninnegjeng, hadde jeg hatt som mal a fa meg engelsk pikk i lopet av turen. Jeg hadde gatt lenge uten sex, og var pa det stadiet at jeg ble kat av plakater pa bussen for herreparfymer, sa jeg hadde bestemt meg fоr а gjore noe med saken, og det fort, for jeg ble gal. Derfor hadde jeg skrudd pa radaren med en gang vi hadde ankommet utestedet, og sett etter et mulig leketoy for kvelden. Til min skuffelse var baren stappfull av typiske engelskmenn, noe som ikke akkurat er kjent for a vare det mest sexye folkeslaget pa planeten. Likevel hadde jeg latt noen ivrige karer spandere noen drinker pa meg, en jente ma jo drikke. Jeg deltok hoflig i samtalen med mennene, men alt jeg tenkte pa var a finne meg e n passende mann, en skikkelig mann, for kvelden.
Sa fikk jeg oye pa ham. Han satt innerst i en krok, halvveis i skyggen fra lyset pa dansegulvet. Han satt og nippet til et glass rodvin, og betraktet meg interessert. De morke oynene hans glimtet, og jeg kjente en stikk i kroppen da oynene hans motte mine. Han var muskulost bygd, han var kledd i morke jeans og en skjorte med apen krage. Haret var brunt, og han hadde det mest sexy smilet jeg hadde sett. Jeg meldte meg helt ut av samtalen med de forgjeves ivrige engelskmennene ved baren, jeg hadde funnet mitt leketoy.. Jeg satt meg litt vendt mot ham pa barkrakken med bena i kors, sa jeg blottet laret mitt sa strompekanten syntes. Jeg hadde tatt pa meg sorte blonde stay-ups for anledningen, og jeg sa at blikket hans festet seg pa dem. De hoye pumpsene mine gav beina mine en sexy siluett, og jeg var fullt klar over det. Jeg har blitt skapt med store pupper, og hadde valgt en sort kjole som komplimenterte utringningen min elegant. Jeg kastet pa det lange, bru ne haret mitt, og lot det falle mykt nedover skuldrene mine. Jeg merket at han fulgte alle mine bevegelser, og blikket hans hadde fatt еt sultent drag оver seg. Jeg kjente blikket brenne inn i meg, blikket som kledde av meg plagg for plagg i hans fantasi. Plutselig reiste han seg og kom gaende mot meg. Han var hoy og bredskuldret, og han hadde et lekent smil om munnen. Jeg kjente kroppen min skalv i ren spenning da han kom helt bort til meg og stod over meg ved baren. "Fancy a walk?" sa han med klokkeklar britisk dialekt, og jeg hadde lyst til а juble inni meg, det fantes virkelig engelske menn som var like kjekke som de britiske filmstjernene jeg hadde fantasert оver i lang tid. Nesten litt vampyraktig, tenke jeg, og smilte for meg selv. Jeg var ikke vond а be, og tok han i den store, varme handen og ble leiet ut i natten. Det var en varm sommerkveld, og det var ikke helt morkt, selv om klokken hadde passert midnatt. Han holdt meg i handen mens vi gikk nedover gaten, og jeg kjente pa spenningen av а bli med en helt fremmed mann midt pa natten i et fremmed land. Tanken tente meg voldsomt. I enden av en av sidegatene til baren fikk jeg oye pa et lite smug, en av disse gamle passasjene som var vanlige i den gamle bebyggelsen i London. Der inne var det mye morkere, og en id� slo meg. Jeg dro mannen etter meg inn i smuget, og han fulgte mer enn villig etter. Der inne var det trangt og morkt, sa vi stod helt inntil hverandre. Jeg kjente kroppsvarmen hans, og begynte a stryke ham forsiktig оver brystkassen, lot fingrene mine leke med brystvortene hans gjennom skjorten, for jeg forte dem sakte, men sikkert ned mellom bena hans. Jeg begynte a gni hendene mine utenpa buksen hans, og jeg kjente at pikken hans var blitt hard. �, sa deilig den foltes, stor, hard og klar for meg. Jeg horte at pusten hans ble tyngre, og han begynte a kysse nakken min. Hele kroppen min skalv av opphisselse mens jeg begynte a kneppe opp buksen hans og lot den falle ned pa bakken. Sa dro jeg av kjolen min og blottet de store, kate brystene mine . Han begynte a slikke dem, lot tungen leke rundt det mest folsomme punktet, og jeg kjente en strom av velbehag fylle meg opp. Men jeg ville ha mer. Jeg boyde meg ned og begynte a suge den store pikken hans, forst forsiktig pa tuppen mens jeg lekte med strengen, kjente at kukhodet ble vatt av spytt og hans egne safter, for jeg lot handen min gli opp og ned skaftet, forst sakte, sa raskere, mens jeg fortsatte а suge og slikke den digge pikken. Han var helt stiv na, og han dyttet hodet mitt sa jeg slukte hele pikken hans. Jeg kunne hore ham stonne av velbehag og kathet, jeg visste hva jeg gjorde der nede. Sa dro han meg plutselig opp, tredde av meg den sorte blondetrusen, og loftet det ene benet mitt opp. Sa kjente jeg to varme fingre gli forsiktig ned mellom bena mine, kjente de ble vate av saftene mine, det rant nedover larene mine, jeg har aldri vart sa vat som jeg var da. Han lot fingrene gli mellom rumpeballene mine, sa forbi skjedeapningen, for de traff klitoris, som hadde smulmet opp. Han teaset meg na. Jeg var sa kat, sa klar, og hadde lyst til a rope at han skulle stikke fingrene sine i meg, men alt som kom ut var et tungt, mykt stonn. Han skjonte hva jeg tenkte og stakk fingrene sine langt inni meg, jeg snappet etter luft over sjokket, og den enorme, deilige folelsen som spredte seg fra skjeden og utover i kroppen. Han fingret meg hardt, varierte mellom skjeden og а gni klitten min, til jeg ikke kunne holde ut lenger. Jeg matte ha ham na! Sa loftet han meg opp i armene sine, og kjorte pikken sin langt inni meg. Han presset meg opp etter veggen mens han tok meg hardt og gradig mens jeg stonnet av vellyst. Jeg var sa kat, sa sulten, og han fylte meg opp. Jeg kjente den varme kroppen hans som presset mot de stive brystvortene mine, mens pikken hans kjorte meg lenge og hardt, til vi begge kom som vi aldri hadde kommet for. Kroppen min skalv som еt aspelov, og svetten rant fra kroppene vare. Eventyret mitt hadde gatt i oppfyllelse! Jeg sa ham inn i oynene, og begge brot ut i en kat latter. Vi kledde pa oss, og gikk i stillhet tilbake til baren. Utenfor baren gav han meg et langt, vatt kyss, for han forsvant ut av synet og inn i en sidegate. Jeg gikk tilbake til venninnene mine, som ikke hadde lagt merke til аt jeg hadde forduftet en stund. Neste gang vi skal pa jentetur til London, skal jeg definitivt tilbake til denne baren. Hvem vet, kanskje et nytt eventyr venter?

Forfatter: Miss English
Stemmer: PositivPositivPositivPositivPositiv

< Tilbake til forrige side     << Fremsiden

     
topp-noveller-venstre
potent-forte-venstre
crystal-plug-blue
flirt-noveller-left

Žádné komentáře:

Okomentovat