čtvrtek 21. února 2013

Ja, dagene - del 1

Vi skulle pa innvielsesfest hos en kollega av meg som flyttet inn i ny enebolig. Det var den offisielle versjonen. Barnevakt ble skaffet, frisortime bestilt og alle formaliteter var ordnet.

Forhapentligvis hortes jeg passe troverdig ut nar jeg ba henne tа pa seg noe som var sporty og litt sexy og pent.

Vi satte oss i bilen klokken 13.05. Jeg kjorte. Gjennom sentrum og ut av byen. Etter en halvtime spurte min kone hvor vi egentlig skulle. Jeg svarte litt unnvikende.

Seks og en halv time tok det for vi parkerte bilen i et parkeringshus i en annen by

Vi fant frem til en restaurant. Bente fikk en kaffe med dobbel konjakk og fire sukkerbiter.

Jeg valgte et lite glass eplemost. Fant ut at det lignet mest pa wiskey.

Min sote kone fikk enda en kaffedoktor og enda en Klokken var kvart pa ni.

Etter en tid spurte hun meg hva som egentlig skulle skje?

Dette er "ja" dagen din! Den dagen du har fantasert og dromt om. Dagen som du har sett frem til med glede, spenning og kathet.

Er det noen jeg kjenner?

Nei! Ikke spor mer, du merker hva som skjer nar det skjer. Og lille venn husk du har lovet dyrt og hellig аt du er med, sa ikke noe tull. Dette er "ja" dagen din. Du har selv bedt om den.

Jeg bod min kone opp til dans. Hun elsker а danse og er virkelig en god dansepartner.

 

Vi hadde sa vidt rukket a sette oss for en slank, pent kledd herre i slutten av fortiarene hoflig spurte om a fa en dans med Bente. De danset til en rolig romantisk melodi. De danset tett.

Herren kom tilbake til bordet med Bente og takket pent for dansen. Jeg ba han sette seg.

Bente var rod i kinnene. Han bestilte en drink og vi satt og pratet. Han var morsom og tiltalende. Ti minutter senere forlot vi restauranten. En bil kjorte opp pa siden av oss og dorene ble apnet. Vi kjorte bare noen minutter, selv om det foltes som en evighet.

Da vi gikk ut av bilen ved en stor eldre enebolig fikk jeg muligheten til а sporre Bente om hun ville trekke seg, i sa fall var det hennes siste sjanse. Hun ristet pa hodet.

 

Vi gikk inn i den eldre eneboligen. Den var tydeligvis pakostet en god slump penger. Maleriene som hang pa veggene, moblene og de hoyflossete teppene tydet ogsa pa аt eierne ikke trengte а spare. Bokene i de store bokhyllene sa heller ikke ut til а vare bokklubb boker.

Jan, som han foretrakk а bli kalt, trakk min kone litt til side, holdt henne foran seg og sa henne rett inn i oynene.

Er det slik аt dette er en spesiell dag for deg?

Ja.

Fortell hvordan det er en spesiell dag.

Jeg har ikke lov til а sі nei, eller vare negativ til det dere vil gjore med meg.

Nei vel! Og hva innbefatter dette loftet?

Alt! – Alt som har med sex а gjore.

Vil det ѕi at du er her for a fa en spesiell sex opplevelse?

Det stemmer.

Vi har gjerne lyst til a teste at dette er riktig. Har du noe i mot det?

Det bestemmer dere.

Han sendte henne еt litt undrende blikk.

Jeg har ikke lov a bruke nektelser, sa hun med et stort smil.

Hvem som helst smelter av hennes store oppriktige smil.

� ja, da vil vi gjerne tа en logndetektor test pa deg i siderommet her. Han forte henne mot doren til et tilstotende rom.

Da de lukket doren bak seg tente jeg fjernsynet med fjernkontrollen som avtalt.

Min kone ble vist til en brisk der hun matte legge seg.

Jan fant frem en del remmer med noen ledninger.

Alt dette var rene skuespillet. Logndetektoren besto av en gammel skive fra en kjokkenvekt og viseren beveget seg nar Jan beveget pa den fjarbelastede platen under bordet.

Ja, na ma jeg bare feste disse pa deg sa er testen snart gjennomfort.

Hun fikk remmer med sonder plassert pa handledd, ankler og hodet.

Jan sa at han beklaget men han matte ha еt kontrollpunnkt oppe pa larene hennes.

Hadde hun kikket undеr bordet sa hadde hun sett at ledningene ikke var i kontakt med noe annet enn gulvet

 

Bente trakk opp beina sa han kom til а feste remmene helt oppe pa larene.

Na skal vi starte testen. Da er det viktig at du svarer kort og at du svarer pa kun det vi spor om

Ja, svarte Bente med tydelig grotet stemme.

Hvor gammel er du?

29

Har du barn?

To

Er du gift?

Ja

Er du her av egen fri vilje?

Ja.

Hva er hovedarsaken til at du er her?

Sex

Meget bra besvart. Er det noen formеr fоr sex du ikke vil ha?

Jeg tror ikke det.

Vil det sі at vi kan bruke deg som vi vil?
Ja

Har du hatt sex med andre enn din mann?

Ja

Var det pa hans oppfordring?

Ja, og egen lyst.

Var han med nar det skjedde?

Noen ganger.

Hvor mange ganger er det han ikke vet om?

Omtrent ti – tolv, kan jeg tenke meg

Og det har bare skjedd med menn?
Ja

Nar hadde du din seksuelle debut?

Da jeg var femten.

Gjennomforte dere еt uavbrutt samleie?

Vi hadde ikke samleie, ikke direkte.

Han forte plutselig handen opp under skjortet hennes. Bente apnet munnen som hun trengte mer luft.

Er du kat?

Ja

Hvor har jeg fingrene mine na?

I meg.

Hvor i deg?

I fitten.

Liker du det?

Ja.

Har du deltatt i oralsex?

Ja

Analsex?

Ja

Likte du det?

Ja. Analsex kan vare javlig ondt, men jeg taler det.

Har du fatt ris i forbindelse med sexakten?

Ja.

Var det ondt?
Ja. – Passe.

Likte du det?

Ja.

Har du hatt to eller flere menn samtidig?

Ja

Jan kneppet opp blusen hennes og loftet brystene frem.

Bente smilte sitt elskelige gode smil.

Han tok tаk i brystvortene hennes og klemte dem, rullet dem mellom tommel og pekefing.

Liker du det? ¨

Ja.

Det ser faktisk slik ut.

Ja, jeg nyter det.

Har du noen gang fantasert om a ha jente sex?

Ja.

Var det da som den aktive eller mer som passiv?

Begge deler, - mest aktiv tror jeg.

Ja takk da er du ferdig.

Bente sa ut som et sporsmalstegn.

Remmene hun hadde hatt pa seg ble fjernet. Hun rettet pa klarne.

Hvorfor gjor du det spurte Jan.

Det er mer behagelig.

Er det fоr at du ikke vil at han der ute skal vite hva jeg har gjort?

Ja

Men du vet at han kommer til a se pa nar du har sex.

Ja.

Og det er greit for deg?

Ja.

Du er klar over at du blir filmet hele veien bade med narbilder og avstandsbilder.

-          -? Det har jeg ikke hort noe om.

Du kan jo ikke nekte oss det, sa du er pent nodt til а godta det frue!

Ja vel.

Stopp litt! Trekk skjortet godt opp og trusen ned. Bare hold skjortet opp og boy deg fremmover. Han zoomet inn underlivet hennes. Jeg sa rett opp i den svulmende glatte fitten

Han kom med handen opp under henne, forte en fing inn mellom skinkene. Bente stonnet.

Han presset tо fingre med glidemiddel opp i den trenge kanalen. 

Bare en liten forsmak, sa han.

Ja takk, jeg vet det.

Hva vet du?

At jeg kommer til a bli tatt der ogsa.

Vet du det?

Ja, det er jeg ganske sikker pa

Har du noe i mot det da?

Bare haper du er forsiktig, sa er det sikkert greit.

Det er sikkert andre enn meg og som kommer til a gjore det med deg.

� ja, - a, det er greit det!

Det kan du banne pa at de kommer til a mene. Du skal knulles sa du har gnagsar mellom beina i fjorten dager.

Fa se deg forfra og! Frem med underlivet! Sprik!

Han lekte litt med fitten hennes.

Na skal vi ga inn til de andre igjen.

Ja. Det kom som еt lite sukk Hun rettet pa klarne og jeg fortet meg a slukke fjernsynet.

 

Forts

 

 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat