pátek 22. února 2013

Russegutt og voksen mann

Det var 16. mai det aret jeg var russ. Siden jeg bodde pa bygda holdt jeg de seksuelle lystene mine skjult. Jeg tente pa godt voksne menn. Men enna hadde jeg ikke hatt muligheten til noen seksuelle opplevelser. Sammen med de andre gutta spokte og skrot jeg om jenteerobringer, men alt var bare logn fra min side. Jeg ville ha sex med menn, men ingen visste om det.
 
Russetiden var en provelse. Hele skolearet hadde vart fiksert pa festing og sex. Festingen var grei nok, men jeg var jo ikke interessert i noen av russejentene, selv om noen av dem hadde vart interessert i meg.
 
16. mai var det fest i en lokal idrettshall. Jeg gikk rundt i den rode russesnekkerbuksa mi, med lua pa snei og ei lunken pils i handen. Overalt var russeguttene og jentene i buksene pa hverandre. Jeg fant ei ulast dor til den floyen der kontorene la. Jeg ruslet gjennom den tomme korridoren, og tenkte jeg gledet meg til studiene skulle begynne, og jeg kunne flytte til en storre by. En av kontordorene sto pa glott, og jeg gikk inn i de morke rommet.
 
Kontoret hadde vinduer ut mot skogen bak idrettshallen. Mellom buskene nedenfor sa jeg to rodrussegutter som hadde fatt med seg ei blarussjente pa litt tafsing og klaing. Jeg ble staende ved vinduet og se pa dem, og regnet med at de ikke kunne oppdage meg, siden kontoret var morkt.
Jenta klinte heftig med den ene gutten, mens den andre kladde innenfor russedressen hennes. Snart hadde han funnet fram musa hennes, og pa gutters klonete vis begynt a fingre henne. Jenta not oppmerksomheten deres, og befridde de store brystene sine fra BH-en.
 
Bratt var det noen som kremtet bak meg. En mann pa rundt femti med en gul vest merket �Vakt� hadde kommet inn.
 
�Hva gjor du pa kontoret mitt?� sa han strengt.
 
�Beklager. Doren sto pa glott, sa jeg...�
 
�Hva er det du er pa der ute?� spurte han og gikk narmere vinduet. Utenfor hadde jenta funnet fram pikken til den ene gutten og tatt den i munnen. Den andre gutten hadde fatt trusa hennes ned pa knarne, og han utforsket den barberte musa hennes med fingrene.
 
Jeg ble kjempeflau og vurderte еt oyeblikk a stikke av.
 
�Jassa,� sa mannen og lo. �Og du star her og kikker pa?� Han sa pa meg. Mannen var graharet, og hadde kanskje litt mage. Men han var kjekk og moden, en slik type mann jeg fantaserte om nar jeg runket om kveldene.
 
�Du skal ikke heller finne deg ei russejente selv, i stedet fоr a sta her og kikke pa аt andre holder pa?� spurte han.
 
�Jeg liker ikke jenter,� glapp det ut av meg. Det var forste gang jeg hadde sagt noe slikt hoyt.
 
Mannen nikket. Sa satte han seg pa kontorpulten med armene i kors, og sa pa seansen i buskene utenfor.
Jeg kunne ga, men ble varende.
 
Jenta utenfor ble nа knullet bakfra av den ene gutten, mens hun sugde den andre.
 
�Har du ligget med noen enna?� spurte han.
 
Jeg ristet pa hodet.
 
Bratt dro han meg til seg. Han la ei hand pa skrittet mitt utenpa buksa. Han kjente stapikken min innenfor russeklarne. Han klapset meg litt pa baken med den andre handen. Det svimlet fоr meg. Her sto en voksen mann og kjalte med meg, akkurat som jeg hadde fantasert om i et par ar.
�Kjenn hеr har vi en liten stapikk ja,� sa han og knadde kuken min gjennom buksestoffet. �Ble du kat av a se knullingen utenfor?� Jeg nikket, tungpustet na. �Men du sier du ikke liker jenter. Ser du for deg at du er jenta, og аt guttene puler deg?� spurte han.
 
�Nei,� stonnet jeg. �Jeg tenner pa voksne menn.�
 
�Det er ikke uvanlig at unge homsegutter gjor det,� sa han. �Men enda har altsa ingen knullet deg?� Han lot fingrene gli mellom rumpeballene mine, klemte og kjente.
 
�Skal du ha voksne menn til а like deg, ma du lare deg а suge,� sa han og presset meg ned pa knarne. Han apnet buksene sine og slapp ut en lang og tykk pikk. �Sug meg!�
 
Jeg tok tak i pikken hans med den ene handen. Det var en rar og deilig folelse а holde en annens pikk for forste gang. Jeg runket ham et par tak, for jeg lente meg inn og slikket provende pa skaftet. Sa begynte jeg a suge og slikke akkurat slik jeg hadde fantasert om. Jeg fylte munnen min med den voksne pikken hans, og sugde mens jeg kjalte med pungen hans.
 
Han ga meg korrigeringer og kommandoer. Ba meg bruke mer spytt, suge hardere.
 
�Der ja!� stonnet han etter noen minutters sugejobb. �Na begynner du a fa taket pa det. Du kan bli en ordentlig deilig sugegutt!� Na var jeg stormende kat, og klar fоr alt. Stapikken min hadde lekket katsaft sa jeg hadde en vat flekk i bukseskrittet.
 
�Pul meg!� stonnet jeg og sa ham inn i oynene.
 
�Du som er russegutt har vel kondomer ogsa?� spurte han og trakk meg opp pa beina. Men det hadde jeg ikke. �Synd. Det far bli med sugingen da.�
Jeg ble skuffet, siden jeg endelig hadde sjansen til a bli pult av en moden mann. Men pa den annen side fikk jeg jo suge deilig pikk.
 
Han kommanderte meg til a ta av meg klarne. Jeg ga ham еt lite strippeshow, og han likte det han sa. Utenfor vinduet hadde den ene gutten sprutet utover ansiktet pa russejenta, mens den andre fremdeles pulte henne i misjonaren. Samtidig sto jeg selv pa kontoret til denne femtiaringen, og kledde av meg russedressen for a ha homsesex for forste gang.
 
Jeg dro av ham buksa helt, og fortsatte a suge ham. Han satt pa skrivebordet, mens jeg la meg pa magen ved siden av ham, med hodet i fanget hans. Han kladde gradig pa rumpa mi, mens han matet meg kukken sin.
 
�Mmm, se denne harlose, trange guttefitta,� stonnet han. �Gud sa deilig det ville vart а tatt jomfrudommen din.� Jeg sugde videre og not komplimentene.
 
Han spyttet pa fingrene, og gned hullet mitt med pekefingeren. Nytelsen kjentes ut som varme stot i underlivet. Han gned hullet mitt inn med rikelig med spytt. Sa presset han en finger forsiktig inn. Jeg klamret meg til kukken hans og stonnet hoyt. Snart presset han inn en finger til og fingerpulte meg sakte.
 
Bratt ble den voldsomme nytelsen i rumpa for mye for meg, og jeg kjente orgasmen presset seg pa. Jeg vred meg оvеr pa siden og begynte а sprute, helt uten a rore pikken. Saden kom i lange straler over russedressen min, som la under meg pa skrivebordet. Jeg jamret meg i nytelse med munnen full av mannepikk.
 
�Herregud, for en sprengkat liten homsegutt jeg har funnet meg!� lo han og fingerpulte meg gjennom orgasmen.
 
Jeg var fremdeles sprengkat, og na hadde jeg lyst а fa kukken hans i rumpa mi. Vi hadde ikke kondom, men jeg var desperat na, og ga blaffen. Jeg smurte masse spytt utover den tykke pikken hans, og satte meg overskrevs i fanget hans. Jeg holdt tak i pikken hans og styrte den mot jomfruhullet mitt.
 
�Hva gjor du? Vi har jo ikke kondom,� sa han.
 
�Jeg vil аt du skal pule meg uansett,� stonnet jeg.
 
Jeg forsokte a spidde meg selv pa pikken hans, men jeg var altfor trang. Jeg gjorde flere smertefulle forsok, men hullet mitt klarte ikke apne seg for det store pikkhodet hans.
 
�Ok,� sa han til slutt. �Jeg skal faen meg knulle den lille rumpa di!�
 
Han loftet meg ned og la meg bestemt оver skrivebordet, med rumpa i varet. Han tok av saden jeg hadde sprutet utover russebuksa mi, og begynte a gni det inn i rumpa mi, som glidemiddel. Fingrene hans apnet meg, med min egen sad som smorning. Sa siktet han pikken sin inn pa guttefitta mi, og presset pa. Jeg sa bak pa ham med et kat blikk.
 
Bratt smatt kukhodet hans innenfor lukkemuskelen min, og jeg rykket til i smerte. Han holdt meg rundt hoftene i еt fast grep. Sa begynte han nadelost a stemple kukken inn og ut av meg.
 
��h, herregud, du puler meg i rumpa!� stonnet jeg.
 
�Det er det strammeste jeg har kjent rundt pikken noen gang,� sa han.
 
Snart satte han opp tempoet. Han lot pikken sin gli helt til bunns i guttefitta mi for hver stot. Sa trakk han den sa langt ut at bare hodet var innenfor, for han igjen sank til bunns. Det klasket hoyt for hvert stot. Smerten gikk over i total nytelse, og jeg sa bak pa den deilige, modne mannen som tok jomfrudommen min med metodisk knulling.
 
Etter et kvarter med heftig knulling trakk han seg ut. Han snudde meg rundt pa ryggen, sa jeg la med rumpa helt pa kanten av skrivebordet. Pikken min vippet stiv og fuktig mot magen min, og jeg skrevet for ham. Han spyttet i neven og smurte det inn i den ikke lenger jomfruelige rumpa mi. Sa presset han kukken sin sakte tilbake inni meg. Det rant trader av katsaft fra pikken min mens han knullet meg. Han pulte litt saktere na, og for hver stot tok han kukken helt ut av hullet mitt. Slik apnet han den trange guttefitta mi helt med den tykke kukken sin.
 
Etter noen intense minutter med knulling, tok han tak i pikken min og begynte а runke meg. Med den ledige handen klop han meg i brystvortene. Jeg holdt tak i anklene mine og skrevet bredt for ham.
 
��h, herregud jeg kommer snart,� stonnet jeg.
 
�Hvor vil du ha spruten min?� spurte han mens han pulte videre.
 
�Sprut inne i meg! Fyll rumpa mі med saden din!�
 
Snart runket han meg fram til orgasmen, og runpa mi begynte a stramme ekstra rundt pikken hans. Den forste sadspruten traff meg pa haka og nedover halsen, og den bestemte handen hans, melket orgasmen min.
 
��h, sa stram fitte, stonnet han. �Na spruter jeg i rumpa di!�
 
Mens jeg fortsatt la der og sprutet utover meg selv, fylte han rumpa mi med et brol. Jeg kjente det ble vatt i rumpa mi, og det surklet i sad for hvert knulletak han tok.
 
Orgasmebolgene roet seg, og han slapp pikken min. Sa trakk han seg ut av rumpa mi, og jeg kjente det rant sad ut av det nypulte hullet.
Han torket av pikken sin med russebuksa mi.
 
�Det var deilig а ta jomfrudommen din, men na ma du nesten ga,� sa han. Jeg kledde pa meg undertoyet og russedressen, og kjente meg litt brukt, men pa en deilig mate.
 
Sa gikk jeg ut av kontoret hans og tilbake til festen. Jeg var vat og glatt der bak av all saden han hadde sprutet meg full av. Men mest av alt tenkte jeg pa hvordan jeg skulle bortforklare de store sadflekkene pa den rode snekkerbuksa mi.
Jeg matte vel dikte opp ei damehistorie, som vanlig.

Žádné komentáře:

Okomentovat