středa 6. března 2013

Rom 507


Piip piiip sms: rom 507
Jeg fаr ilinger gjennom hele kroppen. Endelig skal det skje, endelig etter a ha dromt og fantasert om min mester i 10 ar skal jeg endelig fa et par dager alene med han i Oslo.
Jeg kommer med en darlig unnskyldning til de to venninnene jeg har reist sammen med til Oslo og sma loper til hotellet.
Utenfor rom 507 noler jeg litt….skal det virkelig skje na? Jeg banker pa, doren glir opp og der star du og ser strengt pa meg. "Det var pa tide, kle av deg". Jeg skjelver vrenger av meg kjolen og undertoyet, star der naken foran deg til inspeksjon, kjenner jeg blir vat av blikket ditt. Du ber meg boye meg frem, jeg somler litt sa du smeller meg over rompa. Jeg kvepper til  "kom igjen slave, tempo". Jeg boyer meg frem du inspisere hulene mine og barberingen min. Nytt rapp over baken "reis deg opp, snu deg og ned pa kne." " Se opp pa meg og gap opp". Jeg gaper for harde livet du begynner og knulle munnen min, du presser kuken langt bak i halsen pa meg. Dette er nytt fоr meg sa jeg breker meg men prover sa godt jeg kan og la deg munnknulle meg uten og brekke meg. Du roer det ned og ber meg suge deg. Jeg suger etter beste evne hele tiden skal jeg se deg inn i oynene. Du kommer og jeg svelger unna du drar ut kuken sa du spruter litt i ansiktet mitt ogsa…
Ja sa var det din tur da sier du. Du ber meg lene meg over en stol med rumpa stikkende godt opp. Du begynner og hele olje. Jeg er livredd har aldri hatt noen der bak for. Du oljer rompa mi godt og presser forsiktig inn en finger, jeg slipper ut еt langt stonn og far straff tо harde klaps over baken.."hhssjjj". Du trekker fingeren forsiktig ut et par ganger sa presser du inn en finger til. Milde himmel jeg biter tennene sammen fоr ikke og lage lyd. Det er en deilig folelse men allikevel rar, det skal jo liksom ikke noe inn i det hullet der. Tempoet pa de tо fingrene blir raskere, jeg er sa kat at det drypper av meg. Med den andre hande begynner du og massere klitten og fittehullet mitt. Det tar ikke lang tid for jeg kommer, jeg hyler ut, orgasmen skyller gjennom kroppen og jeg faller sammen ovеr stolen.
"Reis deg opp og ga inn pa badet, og inn i dusjen". Du vil jeg skal kose med meg selv og tisse foran deg i dusjen. Jeg er flau og star og ser i gulvet. " Adlyd!!" Jeg setter meg pa huk i dusjen jeg begynner og ta pa meg selv, forst er jeg bare flau. Men sa begynner jeg og bli kat av og se pa deg som igjen har fatt reisning og ser pa meg med lyst i blikket. Jeg onanere foran deg til jeg kommer og samtidig som jeg kommer sa tisser jeg…du smiler du er fornoyd med slaven din.
Du skrur pa dusjen og vasker meg.
Inn igjen pa hotell rommet jeg blir fort til sengen. "Still deg pa alle fire i sengen". Uten forvarsel kjorer du den store harde kuken din rett opp i fitta mi. Du tar meg i seige harde tak, mens du har et godt tak i haret mitt. En finger presser seg igjen langt inn i rumpa mi. Du oljer den godt opp. Du tar ut kukken og presser den forsiktig mot rompehullet. Hodet glir forsiktig inn….det er mer vondt enn godt og jeg far beskjed om og slappe av. Jeg prover men smerten er intens. Sakte, sakte presser du inn litt og litt av kuken din til du er helt inne. Jeg star i ro og prove og slappe av,sakte men sikkert blir det bedre og bedre. Du begynner og bevege deg sakte inn og ut. Nytelsen er overveldende jeg stikker ut rompa mer og vil ha mer og mer. Du jager pa og jeg kommer sa det renner ned mellom beina pa meg.  Tempoet blir forter og fortere og jeg tenker med gru аt du skal sprute meg inn i rompa. Men jeg har ikke for tenkt tanken for du kommer og fyller opp rompa mі sa jeg kommer en gang til jeg og.
Vi faller sammen utmattet pa sengen.  "Hei jenta mi godt og se deg". "Hei" visker jeg tilbake jeg mа svelge graten i halsen det er sa ufattelig deilig og endelig har fatt blitt din!
Sa mа jeg dusje, hive pa meg klarne og lope tilbake til venninnen mine som tror jeg er i Oslo pa venninne tur. Tre gifte damer pa tur, de skulle bare vist hvilken salve tos jeg er J
"sender ny melding senere og da ma du ikke somle slik med og komme deg opp pa rommer mitt, da er jeg redd jeg mа straffe deg mye mer!"
Jeg gar vel vitende om аt jeg kommer til a somle myyyeee mer for jeg vil har straffen min!

Žádné komentáře:

Okomentovat