čtvrtek 7. března 2013

Lordagsunderholdning


Det var i stua, en lordagskveld. Vi var to fra kollektivet som valgte en rolig kveld foran TV’en, uavhengig av hverandre. Det var hun og meg, og darlig lordagsunderholdning. Etter a ha tynet batterikapasiteten pa fjernkontrollen maksimalt, sukker hun og kommenterer kjedsomheten. Jeg svarer rolig at det kunne gjerne ha hendt noe spennende. Hun ser opp og smiler flortende. Jeg spor: Lyst pa noe spesielt?
 
Hun setter seg skrevs over meg, og vi begynner а kysse heftig. Tungene motes, nysgjerrige og undersokende. Vi famler begge litt, men etter hvert faller det ene plagget etter det andre. Jeg forer handen min rolig pa innsiden av laret, stryker forsiktig оver trusa, hun er vat. Jeg gnir lett pa utsiden, for jeg lurer et par fingre pa innsiden. De vil undersoke alt, klitten, leppene, og videre bakover. Jeg erter henne ved а la fingrene sirkle rundt omkring i sonene. Hun gar ned pa kne, hun vil ogsa vare med pa leken.
 
Hun trekker av jeansen, og stryker hendene pa innsiden av laret mitt, sa pa oversiden, videre nedover, for de finner tilbake. Kukken reiser seg kjapt og presser hardt mot boxeren, den vil ut a mote medspilleren. Hun lar tunga fortsette jobben, lar den erte meg pa utsiden, lar den skissere omrisset av penisen, fоr hun sikter seg mot ballene. Hun legger munnen mot dem og blaser herlig, varm luft, noe som fаr meg til a stonne og gripe tak i narmeste sofapute. Plagget forsvinner, og min herlige stolthet stiger opp i all sin prakt. Hun lukker sine fyldige lepper rundt lemmet, og begynner en myk, men samtidig bestemt, avsugning. Hun suger, lar tungen ga i sirkler, trenger kuken dypere og dypere. Jeg puster tungt, hun runker kraftig. Her skal det gjengjeldes!
 
Jeg legger henne til rette i sofaen, og gir henne sma, delikate kyss i skrittet. Jeg biter meg fast i trusa og drar den sakte, men sikkert av henne. Jeg lar tunga gli tilbake, fоr sa a leke seg. Konsentrerer meg om klitten, lager monster med tunga, staver navnet hennes, alt til vellystende stonning. Videre sender jeg en kraftig tungetornado midt i smoroyet, og stonnene blir kraftigere, og sammentrekningene kommer oftere, hun er pa vei. Tungetornadoen trenger dypere, og hun kommer i sardeles hoy fart. Ja, roper hun, ja. Jeg smiler mot henne, og hvisker аt dette var smaksproven.
 
Pikken min vil inn. N�! Jeg lar den gli sakte inn i den vate, klargjorte fitta. Mens jeg lofter larene, oker jeg tempoet. Her er det jeg som er sjefen fоr lordagsunderholdningen, og som en god sjef, gjor jeg alt: Gir, tar, og tilfredsstiller.
   Jeg snur henne pa magen, glir inn i fitta, og kjorer finalenummeret. Hun stonner kraftig, roper at hun vil ha kukken min hardt, og at jeg skal stonne med. Jeg folger oppfordringen, og kjorer pa som aldri for, vi gir blaffen om naboene i etasjen ovеr horer oss. Hun skriker hoyt, hun kommer, hun kommer, hun spruter, aaaaah. Jeg klarer ikke holde lenger, jeg skriker hoyt, jeg kommer, jeg kommer, jeg spruter. Fylte henne til randen.
 
Det var i stua, en lordagskveld.

Žádné komentáře:

Okomentovat