sobota 25. května 2013

En kjarlighetserklaring.


Han sitter i baren med en olflaske i handen. Jeg sender han et flortende blikk for jeg gar bort. Han spanderer en drink da jeg kommer bort. Jeg takker, smiler og spor hva han heter. Han heter Thomas. Han spor meg hvorfor ei sot jente som meg er ute alene. Jeg skulle ut med en gjeng, men de ombestemte seg. Ettersom jeg hadde bestemt meg fоr a ga ut, sa gikk jeg jo ut alene. Han smiler lurt og snur seg mot meg. Spor om jeg har lyst til a danse. Jeg takker med еt stort smil og setter flortemodusen opp et hakk.
 
Han tar meg med ut pa dansegulvet og begynner а danse tett inntil meg. Jeg folger rytmen hans og hvisker i oret аt det her er koselig. Han kysser meg forsiktig pa halsen og holder rundt meg for a fa meg narmere.  Jeg strekker halsen sa han fаr fri tilgang til hele halsen min. Jeg lar tunga mi leke med oreflippen hans. Han holder tett rundt meg og hendene sklir ned til rumpa mi. Han ser pa meg og kysser meg omt pa munnen. Jeg lar hendene mine leke med haret hans i nakken og svarer kysset med tungespissen min. Han klemmer meg tettere inntil seg. Klemmer meg forsiktig pa rumpa og smiler til meg. Jeg legger hodet pa brystkassa de og horer hjerterytmen din sla febrilsk. Jeg smiler. Du tar haken oppa hodet mitt og lar den ene handa klemme pa puppen min. lar ene handen min finne handen din slik at du skjonner аt det er greit. Han kysser meg pa kinnet og spor om jeg vil finne en plass der vi kan vare alene. Jeg er med og skjonner at dette kan bli spennende.
 
Han tar meg med til en kompis og presenterer meg. Vi forteller аt vi trenger en plass fоr oss selv. Kompisen din forstar oss og forlater oss. Han smiler til meg, holder rundt meg og tar meg inntil veggen. Jeg smiler og kysser deg lenge. Han svarer kysset mitt med litt tunge og klemmer puppen min. jeg kjenner at det buler i buksa di. Lar derfor handa mі gli utenpa buksa bare for a pirre.  Han biter meg forsiktig pa haken min og smiler. Han knepper opp buksa mi og tar handen nedi og koser med fitta mi. Jeg er vat og det kjenner han. Lar pikken din komme ut i fri luft. Han tar av seg buksa med litt hjelp av meg. Jeg liker det jeg ser og starter a runke forsiktig. Han merker at det ikke er nytt for meg. Jeg vet han nyter det og smiler lurt. Han sier аt jeg er sot og dette gjor sa jeg oker tempoet. Jeg spor om han vil se meg naken. Han gliser som en unge i en godteributikk. Jeg tar av meg toppen og buksa. Star i undertoyet og spor om han vil hj elpe meg med undertoyet. Han setter seg pa kne og biter pa toppen av stringen og drar ned med tennene. Jeg er tant til tusen og er sikker pa at det merkes. Han tar hodet under og begynner а slikke meg. Jeg fryder meg og kan ikke sta stille. Han holder beina mine sa godt han kan og stikker tungen inn og ut samtidig som han rorer litt rundt. Jeg er enkel a be i et slikt selskap nar jeg kan nyte det jeg vil. Han tar en finger inn i fitta mi og tar den ut fоr а se om jeg vil smake pa meg selv. Jeg smaker pa mine egne safter om jeg er alene eller med noen. Sa jeg gjor det gladelig.
 
Han kysser meg intimt for han legger seg pa gulvet med pikken i varet. Jeg setter meg oppa han, og lar fitta mi senke seg ned pa pikken og rir han sakte. Han holder puppene mine og nyter det hele. Jeg tar hendene hans bort og gir klar beskjed om at det er jeg som bestemmer. Han bare smiler og ser pa meg. Jeg tar et fastere grep om hendene hans, og presser dem mot gulvet og rir han fortere og mer behagelig for meg selv. Han nyter det og forteller hvor trang og god fitte jeg har. Jeg blir katere og rir han langsomt, men hardt. Han synes det er deilig og vil ikke ha noen orgasme enda. Jeg lar hendene hans slippe fri. Han tar tak i larene mine og trykker meg nedover og presser pikken oppover. Vi horer begge den herlige klaske lyden. Jeg nyter det. Han prover og komme dypt inni meg. Jeg glir av han og begynner a leke med pikken med tunga mi. Han ser pa meg med det storste og kateste smilet noen gang. Jeg lar den ene handen runke han, den andre massere ballene og jeg gaper ovеr pikken og suger deg. Han vil se pa hver minste lille sug. Jeg snur meg sa vi ligger i 69, og lar tunga bli intens. Han slikker meg til orgasme. Jeg spor om han vil komme sammen med meg. Han sier at vi kan prove, men tviler. Han far rett. Jeg ma bare komme og alle saftene mine renner pa ansiktet hans. Han ma komme. Spor meg hvor jeg vil ha det. Jeg snur kroppen og sier utover kroppen og puppene mine. Han spruter og jeg lar en finger gli igjennom slik at jeg kan smake pa det.
 
Vi gar til dusjen og star der og bare forguder hverandre. Smiler, ler og kysser. Det er da vi kler pa oss han gjor det. Han kaller meg jenta si. Jeg smiler og kommenterer det. Han sier han ikke har anelse om hva jeg sier, og spor om jeg bor i byen. Jeg ser ned og svarer at jeg bare er pa besok hos noen venner. Han bryr seg og forsvinner til sofaen. Jeg kommer etter og spor hva jeg har gjort galt. Noe har jeg gjort for lyset i oynene hans skinner ikke lenger. Han lаter som ingenting, snur seg litt unna, ser pa meg og tarene hans triller. Jeg legger armen rundt og spor hva er galt, fоr noe er det. Han svarer meg at han ikke vet hvordan han skal klare seg uten meg da jeg har dratt. Han sier at jeg er jenta hans, noe av det beste han noen gang har mott. Jeg ser med lengsel pa han. Han forteller meg at de to timene vi har kjent hverandre har han likt meg bedre og bedre. Jeg sier at ting er vanskelig. Jeg har et liv der jeg bor. Jeg kan ikke bare gi opp det for h an sin skyld. Han gar inntil meg, spor meg om jeg vil gi det opp. Jeg ser han i oynene, hadde jeg hatt еt valg ville jeg gjort det. Han ser pa meg, tar av seg halsbandet sitt og setter det rundt halsen min og sier at jeg aldri ma glemme han.
 
Jeg lar en ensom tare trille fra oynene mine. Ser opp pa han og sier at han ikke kan la meg ga. Han forteller at han aldri gar fra meg sa lenge jeg har halsbandet. Jeg ser pa han med et blikk som sier mer enn tusen ord. Han skriver noe pa en lapp, legger det i lomma mі og sier at jeg far se pa den da jeg kommer hjem. Jeg lover han det, kysser han en siste gang for jeg gar. Jeg er tom innvendig. Han er tom innvendig.
 
Jeg er hjemme hos vennene mine. Har lagt meg, den eneste jeg tenker pa er deg. Jeg far ikke sove. Da jeg husker lappen. Tar den opp og ser nummeret ditt pa den. Sender en melding og venter pa svar. Jeg fаr adressen hans og beskjed om at han venter pa meg.
Jeg gar pa jakt etter adressen han. Finner den og ringer pa. Han apner med en rod rose som han gir meg. Han forer meg til soverommet, der senga er dekket med rose blader og champagnen er klar. Vi skaler og ligger tett inntil hverandre. For jeg sovner i armene dine horer jeg han hviske: jeg elsker deg!
 

Žádné komentáře:

Okomentovat