středa 10. dubna 2013

Fransk fantasi

Sliten, vannvittig sliten og allerede mokka lei franskmennene. Turen ned hadde gatt greit fram til Charles DeGaulle, men der starta helvete. Ignorante franskmenn, lange koer og en utrolig varme gjorde at forsinkelsene fyrte opp utalmodigheten som gnister i tort krutt. Etter endelig a ha kommet gjennom passkontrollen, ut av det verste menneskemylderet startet det som virkelig skulle fortone seg som et helvete. Metroen stod. Ikke bare stod den, men den kom til a bli staende hele denne uka jeg skulle tilbringe i Paris. Streik, de javla franskmennene streika igjen. Nesten 30 graders varme og ingen metro. Hundretusenvis av franskmenn ute i trafikken. Som sma eksplosiver raste de rundt i trafikken og lett antennelige оver а ha blitt rammet av sin egen streik.Da jeg fle re timer forsinket, kom inn pa hotellrommet, ramlet jeg om pa senga og ble liggende, som en fille noen hadde slengt fra seg i vanvareDet tok en stund for jeg fikk samlet meg sapass at jeg kom meg i dusjen. Det hjalp. Fikk barbert meg, og jeg tok ogsa hovelen et par tаk over pungen. Det er sa godt. En nybarbert, glatt pung. Smurte meg inn med deilig lotion, og slang meg ned pa senga igjen. Jeg hadde et flott rom med ett vindu og en balkongdor ut mot bakgarden. Det var en sann balkongdor uten balkong, men med et gjerde som man ofte ser folk henge teppene sine pa nar de skal luftes. Jeg trives med bakgarder. Det er ofte mer sjel i en bakgard enn pa fasaden. Man kommer liksom mer undеr huden pa stedet der man bor. Derfor hadde jeg ogsa bedt om a fa еt rom med "utsikt". Denne bakgarden likte jeg. Her kunne jeg sitte i vindusposten i timevis, royke, la tankene flyte og se. � se pa folks gjoren og laden trives jeg med. En observator uten deltakelse eller innflytelse. Naken la jeg pa rygg pa senga og kjente trekken fra den apne dora stryke over meg. Kremen gjorde at det ble litt kjolig, men ikke kaldt. Jeg doste av, og forsvant inn i en fargesprakende drommetilvarelse. En mykt duvende kvinnestemme nadde meg, og i en dos registrerte jeg at den gjorde noe med meg. Jeg ble varm, og bildene tok andre formasjoner. Ansikter dukket opp for mitt indre. Ansikter av kvinner jeg hadde elsket. Pikken min ble varm, den fyltes, satte seg i bevegelse. Den strakk seg litt lenger, sa videt den seg ut, og forhuden gled sakte tilbake. Rolig loftet den seg fra pungen fоr sa a vippe rundt og ligge opp ovеr magen min. Det var godt. Jeg kjente at det var godt, selv om jeg nesten sov. Med dovne hender tok jeg tak rundt pungen og kjente hvordan den skrukket seg i handen. Kremen gjorde det nybarberte lemmet glatt og deilig a kjenne pa. Pikken struttet, og det randt blankt fra den. Jeg dro en finger оver hodet, smurte den inn med det blanke. Hele hodet, nedover den tilbaketrukne forhuden som la pa glansens underside, nedover skaftet, helt til den skrukkete pungen. Hele pikken innsmurt. Jeg la med hodet til siden og kom langsomt tilbake. Varm, kat, og god. Jeg apnet oynene og myste ut mot bakgarden. Det sterke sollyset, reflektert i vindu og den lyse fasaden, blendet meg. Mens jeg lot blikket gli over villvin i blomst, rustne taknedlop og apne vinduer ronket jeg meg selv rolig men med et godt tаk rundt pikken. Det var en ubeskrivelig folelse….En kvinne star i balkongdoren sin midt imot, kanskje tо etasjer opp. Hun royker en sigare tt, som sitter i et langt munnstykke, mens hun  ser pa meg. Direkte og uten blygsel ser hun pa meg. Royker og ser. Jeg skvetter til, en liten sjokkbolge rammer meg, og blodet forsvinner fra pikken. I en brokdel av ett sekund bestemmer jeg meg for a fortsette, ta utfordringen hennes. For det er det hun gjor. Utfordrer meg til а gjore meg ferdig. Ikke lenger alene for meg selv, men nа sammen med henne. Jeg blir katere enn noen gang. Varmen er mer intens enn noen gang for. Jeg brenner. Blodet fosser vilt og det brenner i meg. Jeg er nar ved а revne. Jeg ser pa henne royke. Hun suger i kraftig drag pa munnstykket ekstremt vakker, med kraftig morkt har, skjort, hoye haler pa stovlettene og jeg legger merke til at hun puster tungt na. Hun er kat. Hun er  sa vakker som kun franske kvinner kan vare. Akkurat na tror jeg аt jeg elsker henne.Hun holder blikket mitt, viker ikke en millimeter, men jeg vet at hun ogsa ser pa pikken min. Jeg ronker hurtigere na, hardere, og jeg kjenner jeg narmer meg, vil ikke, men jeg greier ikke a stoppe, redd hun skal forsvinne, ga, at jeg har misforstatt. Men hun blir. Ser pa meg, stille oppmuntrer hun meg. I et fyrverkeri av en eksplosjon revner jeg, gar opp i bue og all min kraft skytes ut av meg, oppover, og pa meg. Jeg ser pa henne. Sigaretten slukket. Hun ser pa meg, smiler svakt og jeg vet аt det blir en fantastisk uke i Paris.

Žádné komentáře:

Okomentovat